Connect with us

technokrata

Potenciális vevőkkel tárgyal az AdMob

Kütyük

Potenciális vevőkkel tárgyal az AdMob

A vártnál nagyobb mértékben növekedtek a mobiltelefonos hirdetésekkel foglalkozó AdMob bevételei ebben az évben. A cég vezérigazgatója, bár több potenciális vevővel is tárgyal, egyelőre még nem adná el a céget.

A csökkenő reklámköltések ellenére harminc százalékkal gyorsabban nőttek idén a vártnál, az elsősorban mobiltelefonos reklámokkal foglalkozó AdMob bevételei. A 2006-ban alapított cég mobil alkalmazásokban és honlapokon jeleníti meg különböző vállalatok, a képernyőnek általában a hetedét elfoglaló hirdetésit. Az AdMob ügyfelei között a Nike és a Best Buy is megtalálható.

A 160 főt foglalkozó kaliforniai vállalkozás, a bevételeinek a megduplázódását jósolja erre az évre. A cégbe, az alapítása után a Google indulását is támogató Sequoia Capital is fektetett pénzt, és a vállalatnak az Accel Partners és már befektetők segítségével 50 millió dollárnyi tőkét sikerült összegyűjtenie. Az induló vállalkozás növekedése a potenciális vásárlók érdeklődését is felkeltette, de a tulajdonosok egyelőre még nem akarják eladni a céget.

“Az autómat és a házamat se most adnám el. Ez az időszak egy vállalkozás értékesítésére sem megfelelő. Bár folytatunk tárgyalásokat két céggel is, ezek még nem fordultak komolyra. Annyit mondhatok, hogy sok megbeszélésen veszek részt.”- nyilatkozta a cég vezérigazgatója, Omar Hamoui a Bloomberg-nek.

Tovább
Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

További Kütyük

Népszerű

Technokrata a Facebookon

Hirdetés
Hirdetés

Kütyük

Dotkom