Connect with us

Hirdetés

technokrata

Hogy ne tévedjünk el a Világkiállításon

Kütyük

Hogy ne tévedjünk el a Világkiállításon

A 2010-es Világkiállítás megnyitása előtt 100 nappal a Mio elindította szponzorációs weboldalát.

A Mio, a 2010-es Expo kampánya keretében elindította szponzorációs weboldalát www.mio.com/expo2010 “Expand Your Horizons – Szélesítsd a látóköröd!” néven. A 2010-es Sanghaji Világkiállítás GPS szponzoraként, a Mio mindent megtesz annak érdekében, hogy a látogatók könnyedén tájékozódhassanak a kiállításon. A honlapon keresztül hasznos utazási információkat találhatnak a 2010-es Expo-val kapcsolatban, valamint a Mio egyedülálló útikönyve segítségével szállodák, városnéző túrák és vásárlásra vonatkozó kérdésekben is eligazodhatnak. A Világkiállítás közeledtével egy globális méretű online eseményt is elindít a cég.

A weboldal pontosan 100 nappal a 2010-es Expo megnyitása előtt indult. A “Expand Your Horizons” szlogen a Mio elkötelezettségét tükrözi, a világ szabad és könnyed felfedezését hangsúlyozza. A kiállítás ideje alatt a látogatók Mio GPS készülékeket bérelhetnek, amellyel egyszerűen tájékozódhatnak Sanghaj területén. A weboldalon található Expo útikönyv (http://m.mio.com/expo2010) számítógép, vagy internet eléréssel rendelkező mobil készülék segítségével könnyedén elérhető angol és kínai nyelven egyaránt.

#img1#

Mindamellett, a környezettudatos 2010-es Expo szellemében – Szebb város, jobb élet – a Mio felhívja az emberek figyelmét arra, hogy a Föld Napján tegyenek valamit környezetükért, valamint a márka 2010-es stratégiájával, a zöldért folytatott terveivel is bemutatkozik.

A 2010-es Expo GPS szponzoraként, a Mio gondoskodik a látogatók tájékozódásáról a kiállítás időtartalma alatt. A látogatók Mio A2010 típusú, navigációra is alkalmas telefonkészüléket, valamint S500E hordozható navigációs készülékeket bérelhetnek majd, hogy a legtöbbet hozzák ki a sanghaji tartózkodásuk során.

A 2010-es Sanghaji Világkiállítás megszervezésére a Mio egy exkluzív szponzorációs szerződést kötött 2008-ban, így a rendezvény történetében most először egy GPS márka az Expo fő szponzora. A cég azóta is szorosan együttműködik a Világkiállítás szervező irodájával, hogy a “Szebb Város, Jobb élet” szlogent kitűnő termékeivel hirdesse.

A Sanghajban szervezett Világkiállítás 2010. május 1-től október 31-ig várja a látogatókat. A kiállítás mondanivalója a “Szebb Város – Jobb élet” témára fókuszál. A 184 nap során a látogatók alapos betekintést nyerhetnek a városi életbe, véleményeket cserélhetnek a város fejlődéséről, a városi élet előnyeiről, valamint egy új megközelítésben szemlélhetik az új évszázad városi életstílusát, munkahelyi lehetőségeit. A kiállításon 192 ország és 49 nemzetközi vállalat képviselteti magát, összesen 70 millió látogatóra számítanak a szervezők.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés