Connect with us

technokrata

“Hordozható”, nonstop ügyfélszolgálat minden T-Systems-ügyfélnek

Kütyük

“Hordozható”, nonstop ügyfélszolgálat minden T-Systems-ügyfélnek

Újabb virtuális lépést tett a T-Systems az ügyfelek irányába, az eddig szétszórtan működő ügyfélszolgálati webhelyek egyesítésével széles kínálatú, “nonstop” ügyfélszolgálatot indított a társaság.

A My T-Systems felületén a következő témakörök érhetők el:

Webshop: Mostantól minden telekommunikációs és informatikai szolgáltatás megrendelhető a Webshopban, az ügyfelek itt válogathatnak a legfrissebb mobilkészülékek, notebookok és tartozékok között is.
Online ügyfélszolgálat: Egyszerűen kitölthető űrlapok segítségével innen indíthatók el a legfontosabb ügyfélszolgálati ügyek és ebben a menüpontban kaphatnak választ az ügyfelek a számláikkal kapcsolatos kérdéseikre is.
Telemátrix: Komplex mobilflotta-menedzsment és mobil, vezetékes számlainformációs szolgáltatások kezelői felülete, melynek segítségével folyamatosan kontrollálhatóak a távközlési kiadások.
Virtualoso menedzselhető felület: A T-Systems Virtualoso-ügyfelek itt láthatják naprakészen adataikat és kezelhetik Virtualoso-szolgáltatásaikat, tölthetik le a legfontosabb szoftvereket, frissítéseket.
EasyLine alkalmazás: A vezetékes hang- és adatszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés, az új igény rögzítésétől a vonaláthelyezés elindításáig.

 

A 2010. szeptember 25-étől immár teljes szolgáltatási portfólióval üzemelő My T-Systems-ügyfélportál olyan új önkiszolgáló és ügyfélkapcsolati webhely, ahol a vállalati ügyfelek akár néhány kattintással elintézhetik legfontosabb ügyeiket. A virtuális ügyfélszolgálati térben megnézhetik számlatörténetüket, vásárolhatnak új szolgáltatást és készülékeket, vagy akár “chatelve” kaphatnak választ legégetőbb kérdéseikre. A T-Systems ügyfeleinek ezentúl egyetlen lépést sem kell az ügyeik után tenniük: az ügyfélszolgálat mindig kattintásnyi közelségben lesz hozzájuk. A My T-Systems központi ügyfélkiszolgáló portál megalkotásával “egyablakos”, nonstop ügyfélszolgálat áll rendelkezésre, amelynek segítségével az ügyfelek elektronikus formában intézhetik mobil-, vezetékes, távközlési vagy informatikai szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket. A My T-Systems használatát a kkv- és nagyvállalati ügyfeleknek egyaránt ajánlja a társaság, az online ügyintézés – regisztráció után – természetesen díjmentes. “Új önkiszolgáló portálunkkal az ügyintézés szabadságát biztosítjuk, s ezt egy lépésváltásnak tekintjük. Ügyfeleink mostantól online, kényelmesen és hatékonyan rendelkezhetnek az ict-szolgáltatásokkal kapcsolatban, csökkentve ezzel az adminisztrációs terheket” – nyilatkozta Papp István, a T-Systems vezetője. A My T-Systemsszel most minden egy helyre kerül: az ügyfelekhez közelebb.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek