Connect with us

technokrata

240 millió órát szörfölünk havonta

Kütyük

240 millió órát szörfölünk havonta

Magyarország: öt év alatt közel nyolcszorosára emelkedett az interneten átlagosan eltöltött idő.

Ötödik éve, 2006 nyara óta zajlik a Gemius és az Ipsos online közönségmérési szolgáltatása, a gemius/Ipsos Audience (gIA). A mérés indulásakor még alig 2,3 millió 15 év feletti internetező volt az országban, 5 évvel később számuk csaknem megduplázódott és elérte a 4,3 milliót.

A jelentős hazai tartalomszolgáltatók oldalain 2007 nyarán 13 millió órát töltöttek a netezők, ez a szám 2010-re 83 millió órára (640%) nőtt. De az egy internetező által a nagyobb hazai portálokon átlagosan eltöltött idő is jelentősen, közel háromszorosára, havi 18 órára nőtt. A teljes webforgalmat tekintve is jelentős növekedést láthatunk: felhasználónként az átlag havi 29 óráról mára 56 óra fölé emelkedett az online töltött idő, ami összességében 240 millió óra szörfölést jelent.

Az Iwiw 2 millióról 2,7 millióra növelte havi elérését, a blog.hu 0,6 millióról 1,9 millióra, a figyelőnet 0,5 millióról indulva ma már 1 millió internetezőt ér el. És mindenképp ki kell emelni a femina.hu-t, amely alig 100 ezres havi elérésről indulva mára közel 800 ezer látogatót vonz. Adatok között jól követhető az internet “lefelé szivárgása” is, a mérés indulásakor az internetezők 37%-a AB státuszú volt, mára arányuk 10 százalékponttal, 27%-ra csökkent.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek