Connect with us

technokrata

Új mobilszolgáltató lép a magyar piacra

Kütyük

Új mobilszolgáltató lép a magyar piacra

A Pannonból kiváló djuice önállóan kezd a 15 és 26 év közötti korosztály meghódításába.

Kiválik a Pannon GSM Távközlési Zrt.-ből és önállóvá válik a fiataloknak szóló mobilmárka, a djuice – közölte Bíró Balázs, a márka vezetője.

A márka a jövőben csak a 26 év alattiaknak értékesít előfizetéseket és szolgáltatásokat, tarifáit és szolgáltatásait a 15 és 26 év közötti korosztály igényeinek folyamatos kutatásával és figyelembevételével alakítja – tette hozzá.

A mintegy 500 ezer djuice-előfizető számát az év végre 100-200 ezerrel szeretnék növelni.

Biró szerint a 18-20 munkatársat foglalkoztató márka mind a három mobilszolgáltatóval versenyez, így a Pannonnal isA fiataloknak a legjobb tarifát kívánják nyújtani, emellett 15-20 százalékos kedvezményt adnak a márkához csatlakozó, például divat, sport és egyéb üzletekben való vásárláskor.

Az előfizetők pontokat is gyűjthetnek, de nem a mobilbeszélgetések ideje alapján: például ha részt vesznek a márka által szervezett közösségi programokon, túrákon, koncerteken, de akkor is szerezhet pontot valaki, ha jó bizonyítványát megmutatja márkaboltban, vagy nyelvvizsgát tesz.

A djuice négy díjcsomaggal készül: a számlás például bruttó 20, a kártyás 29 forintos percdíjat tartalmaz, s lesz közösségi és hálózati tarifa is.

A márka jelenleg hat országban, 10 millió előfizetővel rendelkezik, Magyarországon már hat éve van jelen.

A tulajdonos norvég Telenor szabadkezet adott a magyar djuice csapatnak, hogy megújítsa a fiataloknak szánt nemzetközi márkáját, és növelje piaci részesedését.

A csapat leválik a Pannontól, így saját marketingje, disztribúciója, kommunikációja, jogi részlege lesz, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Pannontól veszi.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek