Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Vodafone nem panaszkodik

Kütyük

A Vodafone nem panaszkodik

A Vodafone Magyarország a nehéz gazdasági környezet ellenére is jó eredménnyel zárta pénzügyi évét.

A Vodafone Csoport jó pénzügyi eredményeit követően ma a Vodafone Magyarország is közzétette számait a 2009. március 31-én zárult 2008/2009-es pénzügyi évére vonatkozóan.

A szolgáltatási árbevétel kis mértékben, 0,2 százalékkal csökkent, ami egyebek mellett a mobilvégződtetési díjak csökkentésének hatásaira vezethető vissza. A Vodafone Magyarország ügyfélszáma ugyanakkor 10%-kal növekedett az előző pénzügyi évhez képest. A piaci részesedése az aktív ügyfelek körében a 2008. márciusi 21,54%-ról 21,91%-ra emelkedett, ami 0,37 százalékpontos bővülés. A havidíjas előfizetők aránya 8%-kal gyarapodott, így 2009. március végén ők már a Vodafone ügyfélkörének 44%-át adták. A percdíjakból származó teljes bevétel a bázishoz képest 11%-kal emelkedett.

Az előző évhez képest, az adatforgalomból származó teljes bevétel 56,5%-kal növekedett, elsősorban a Vodafone HSDPA mobil szélessávú szolgáltatás jelentős térnyerésének köszönhetően. A HSDPA mobil szélessávú előfizetők száma megduplázódott, míg a Vodafone Magyarország adatforgalma a pénzügyi év utolsó negyedévében 11%-kal emelkedett az azt megelőző negyedéves adatokkal összehasonlítva.

2009. május 19-én a Vodafone mobilinternetes hálózata által lefedett települések száma eléri a 319-et, ami azt jelenti, hogy a magyar lakosság 62%-a csatlakozni tud a Vodafone HSDPA-hálózatára.

A 2008/09-es pénzügyi évben a Vodafone egy sor egyedülálló újdonságot mutatott be a magyar piacon. A Vodafone elsőként vezetett be feltöltőkártyás mobilinternetes megoldást, illetve a Vodafone Zenetár nevű online zeneboltot, ahol több mint 150.000 szám érhető el, kevesebb, mint egy CD áráért. Emellett a Vodafone elsőként indított útjára a feltöltőkártyás ügyfelek számára hosszú távon előnyökkel járó ajánlatot, mely alapján a 3000 forintnál magasabb értékű feltöltéseket követően a felhasználók ingyen hétvégi percekhez vagy ingyen SMS-ekhez juthatnak.

Szintén a Vodafone volt az első, aki elindította mobilmarketing programját, amely a marketing egy új és modern megközelítését kínálja mind felhasználók, mind a hirdetők számára. A Vodafone most zárult pénzügyi évét is számos olyan ajánlat jellemezte, amelyek középpontjában a felhasználói élmény további növelése állt.

A Vodafone folyamatosan fejleszti hang- és adathálózatait, készülékeit és ajánlatait. A vállalat az elmúlt pénzügyi évben kiterjesztette egyedülálló, fix összegű ˝Connect Roaming˝ adatroaming szolgáltatását az egész EU-régióra és további, az Európai Unión kívül eső népszerű nyaralóhelyekre. Az újonnan bevezetett multimédiás tarifákkal a Vodafone lehetővé teszi előfizetői számára, hogy élvezhessék a XXI. század vívmányait: zenét, videókat és más multimédiás tartalmakat, amikor és ahol csak szeretnék.

A Vodafone Magyarország ezen kívül call centerét is tovább fejlesztette. Az eredmény: gyorsabb reakcióidő, egyszerűbb hozzáférés és elégedettebb ügyfelek. A még magasabb szintű ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone idén nyáron nyitja meg Miskolcon Regionális Ügyfélszolgálati Központját, ahol a több száz munkahely megteremtése szintén a cég jelmondatának gyakorlatba való átültetését jelenti: a vállalat felelősen gondolkozik és cselekszik.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés