Connect with us

Hirdetés

technokrata

Gerilla akcióban a Nokia

Kütyük

Gerilla akcióban a Nokia

Összetett kampány a Nokia 5800 XpressMusic népszerűsítésére.

A Nokia profi táncosai lepték meg Budapest és néhány vidéki nagyváros járókelőit az elmúlt hetekben. A városok forgalmasabb részein rögtönzött táncbemutatóval kápráztatták el a fiatal közönséget, egy külön erre a célra tervezett tánctalajon. A szőnyegen megjelent a Nokia legújabb érintőképernyős zenetelefonjának, a Nokia 5800 XpressMusic képe ikonokkal, melynek segítségével a breakesek diktálták a különböző zenei effekteket és alapot a velük együtt fellépő DJ-nek.

A táncos gerilla aktivitás a Nokia 5800 XpressMusic bevezetésére kidolgozott, összetett ATL és BTL elemeket felvonultató kampány része. A komplex kommunikáció célja, hogy a 18-25 év közötti fiatalok megismerkedjenek a Nokia új készülékével, kiemelve annak zenei funkcióit és az érintőképernyőt. E két jellemzőt a kampány szlogenje – Touch the Music – és fő látványeleme is magában foglalja.

A Nokia 5800 XpressMusic népszerűsítése a CKM és a JOY havilapok februári számaiban megjelent, kreatív matricás sajtóhirdetéssel indult, mely megjelenésével és kivitelezésével matricázásra buzdította az olvasókat. Szintén a látványra épített, de lényegesen nagyobb felületen, a március 1-től az Andrássy út és a Jókai tér sarkán lévő ház falára kihelyezett óriási, 3D-s Nokia 5800 XpressMusic-ot megjelenítő építési reklámháló is, melyet április 1-jétől már Budapest egy másik forgalmas részére, a Margit körút 7-hez helyeztek át. Az ATL kampány tervezéséért és kivitelezéséért kreatív oldalon a JWT, médiavásárlási oldalon az MC MediaCompany, a MediaCom csoport magyarországi tagja felelt.

A BTL kampány koncepcióját a G2 Budapest ügynökség dolgozta ki. A BTL aktivitások első részében 12 állomásos Touch the Music partisorozat vette kezdetét különböző főiskolai, és egyetemi helyszíneken. A 80-as évek házbuli-hangulatát idéző partikon érdekes feladat volt összekapcsolni a retro designt és a készülék technikai újításait. A Nokia 5800 XpressMusic-ot egy retro nappaliban keltették életre, ahol a berendezési tárgyak mindegyikében felfedezhető volt a készülék egy-egy tulajdonsága, akár a kazettás magnóra, a fényképezőre vagy a földgömbre gondolunk.

A bulikon való megjelenés fő célja azonban, nem a branding volt, hanem a fiatalok bevonása a helyszíni aktivitásokba. A kérdés, hogy ˝te mit tudsz?…˝ A választ keresve a tánctéren Nokia táncosok és hoszteszek hívták párbajra a vállalkozó kedvűeket, míg a nappaliban óriás Nokia 5800 XpressMusic készüléken tehették próbára memóriájukat a régi idők zenéinek felismerésével. A buli emlékeként pedig a helyszínen készült partifotókat kitűzőn vihették haza a fiatalok, vagy akár le is tölthették a www.touchthemusic.hu oldalról.

A BTL aktivitások második fázisa során gerilla eszközök tárháza került nyilvánosság elé. Öt estén át járta Budapest forgalmas részeit egy különleges autó, mely a házak falára vetítette a telefonról készített animációt. Mozgás közben az érintőképernyő, és a zenei funkciók jelentek meg, míg álló helyzetben a készülék mellett a kampány során használt fő látványelem volt látható. A táncos és az épületvetítéses akciók célja, a célcsoportot váratlan helyzetben, és meglepő körülmények közötti elérése, illetve a Touch the Music kampány microsite-jának népszerűsítése volt. A gerilla akciókról készült videofelvételek vírusfilmként terjednek az interneten – a főbb videomegosztó oldalakon.

A www.touchthemusic.hu site az egész kampány ideje alatt elérhető, megtalálhatóak rajta a bulikon készített képek, a gerilla akciók videói, illetve a Nokia 5800 XpressMusic legfőbb jellemzői. Az oldal összefogja a kampány elemeit, célja a figyelem fenntartása, a telefon és az aktivitások további népszerűsítése. Fontos funkciója mindemellett az OVI weboldal bevezetése, kedvcsinálás a személyes tartalmak megosztásához, képek, videók letöltésével, illetve átlinkelések generálása az www.ovi.com mellett a http://microsite.nokia.hu/play/ site-okra.

A Nokia 5800 XpressMusic kampány PR támogatását a Nokia kommunikációs tanácsadója, az Open Communications dolgozta ki és valósítja meg. A PR kampány során a Touch the Music partisorozaton a fiatalok zenefogyasztási és mobilkészülék használati szokásait a ˝Érintsd meg a zenét˝ című kérdőív segítségével mérték fel, melyet a Nokia iwiw Klub tagjai is kitölthettek a www.touchthemusic.hu oldalon. A kérdőív kitöltői között Nokia 5800 XpressMusic készüléktesztelési lehetőséget sorolt ki a Nokia, melynek során 15 szerencsés nyertes 10 napon keresztül használat közben ismerheti meg a készülék funkcióit.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés