Connect with us

technokrata

Az elkövetkező évek egyik legkeresettebb informatikai állása

Kütyük

Az elkövetkező évek egyik legkeresettebb informatikai állása

Keresőmarketing oktatás, többek között a Google magyarországi képviselőjének szemszögéből.

Végeztek az első keresőmarketing specialisták a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján (MÜTF). A képzés Kelet-Közép-Európában egyedülálló, így a térségben a főiskola 30 hallgatója kaphatta először kézbe a MÜTF budapesti tagozatán oklevelét a keresőmarketing specialista képzés elvégzéséről dr. Kandikó József rektortól. A százórás képzést elvégző hallgatókat többek között Damjanovich Nebojsa, tanácsadó és tréner, Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi képviselője, Sziebig Péter, a Klikkmánia tanácsadója, illetve Kálmán Tamás, az Etarget magyarországi képviselője tanította, a gyakorlati életből vett példákkal.

A keresőmarketing specialista az elkövetkező évek egyik legkeresettebb informatikai állásának ígérkezik. Az Egyesült Államokban ez a munkakör a legjövedelmezőbb az IT fejlesztői, kreatív szakmán belül. Itthon kifejezetten hiány van az erre a területre specializálódott szakemberekből.

A képzés résztvevőinek egy része jelenleg is online marketing területen dolgozik, mások keresőmarketing szakemberként szeretnének dolgozni. A végzettek interaktív, vagy klasszikus médiaügynökségekben, vállalati keresőmarketing menedzserként, website-fejlesztő cégekben és tanácsadó cégekben tudnak elhelyezkedni. A program moduljai: keresőmarketing a reklámban, website-ok optimalizálása keresőkre, link-kapcsolatok építése, médiatervezés és vásárlás a keresőkben, PPC és CPM reklám a tartalmi hálózatban, PPC reklámkampányok optimalizálása, megtérülések modellezése a keresőmarketingben, illetve szemantikus web.

Hazai sikerek
A Google 2008-as világméretű vetélkedőjén a tatabányai Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának diákjai 600 csapat közül bekerültek az európai, közel-keleti és afrikai régió három legjobbja közé. (Felkészítő tanár: Damjanovich Nebojsa.) A versenyen 47 ország 1650 csapatának mintegy 8500 diákja küzdött egymással.

A feladat egy közepes vállalkozás internetes látogatottságának felfuttatása a Google AdWords programjával. Az európai, közel-keleti és afrikai régióban a Berni Egyetem csapata teljesített a legjobban, az amerikai régió győztese a Pennsylvaniai Állami Egyetem csapata lett.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek