Connect with us

technokrata

Vodafone: folytatódik a megújulás

Kütyük

Vodafone: folytatódik a megújulás

A Vodafone viszonteladói üzletei is megújulnak – új értékesítési csatorna: Vodafone Kioszk.

A Vodafone tovább folytatja tavaly márciusában elindított programját, melynek célja, hogy új, ügyfélközpontú arculattal és designnal várja ügyfeleit. A saját tulajdonú márkaképviseletek megújítása után, a Vodafone viszonteladói hálózata következik.

Elsőként a budapesti Campona bevásárlóközpontban található viszonteladói üzlet kapott új belsőt. Az új design legfőbb eleme ez esetben is az ügyfélközpontúság, a még gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálás, valamint a termékek és szolgáltatások kipróbálása. A gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálás mellett a termékek és szolgáltatások felfedezése ebben az új, inspiráló környezetben remélhetőleg igazi élmény lesz minden leendő és régi Vodafone ügyfél számára.

A Vodafone Kioszk, igazi újdonságnak számít a Vodafone történetében, azokban a bevásárló központokban lelhető majd fel, ahol saját üzlethelyiséggel nem rendelkezik vállalat. Az első a budapesti Fogarasi úti Tesco-ban várja hétfőtől az ügyfeleket, ahol ugyanúgy igénybe vehető minden szolgáltatás, mint a márkaboltban.

A Vodafone márkaboltok és viszonteladói üzletek ügyfélközpontú átalakítását korábban elvégzett kutatások alapján tervezte meg a távközlési vállalat. A boltok belső kialakításának és a Vodafone Kioszkoknak a megtervezését a Vodafone Retail Marketing csapata végezte.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek