Connect with us

technokrata

Habostorta megbízás a CTnetworknek

Kütyük

Habostorta megbízás a CTnetworknek

Hirdetések a Randivonal.hu és a Szexrandi.hu számára.

A Habostorta társkereső szolgáltatásai – a Randivonal.hu és a Szexrandi.hu – összesen 750 ezer fős regisztrált ügyfélkört szolgálnak ki. Az internetes cég 2007 januárjában döntött úgy, hogy a hagyományos, hirdetési alapú üzleti modelljét előfizetéses megoldással egészíti ki. „A különböző fizetési csatornákon keresztül – SMS, bankkártya, paypal csekk és egyedi banki átutalás – az ügyfeleink havidíjas szolgáltatáscsomagokat vásárolhatnak, s csak ezek előfizetőjeként vehetnek igénybe prémiumszolgáltatásokat.” – ismertette a modellváltás lényegét Sós Erik, a Habostorta.hu üzletágvezetője. Az új üzleti modellnek köszönhetően a bevételek elsősorban a havidíjakból és csak kisebb mértékben a hirdetésekből folynak be, így a cég erőteljes online kampányba kezdett, melynek részeként folyamatos megbízást adott a CTnetwork számára.

„A CTnetwork által biztosított megoldás számos előnnyel rendelkezik. Az eredmény alapú elszámolásnak (PPC) köszönhetően a kampányra fordított forintok sorsa teljes mértékben nyomon követhető, miközben könnyen és olcsón találjuk meg potenciális ügyfeleinket.” – mondta Sós Erik. A Habostorta CTnetwork kampány folyamatosan fut és kifejezetten az új regisztrált ügyfelek megszerzésére pozícionálták. A cég más PPC hálózatok szolgáltatásait is igénybe veszi, de a naponta megszerzett új ügyfelek jelentős része a CTnetwork kampány hatására regisztrál a társkereső szolgáltatásokra. „A CTnetwork további előnye, hogy még a kevésbé járatos felhasználók is könnyen elboldogulnak a hirdetési rendszerrel, miközben az egy átkattintáshoz kapcsolódó fix díj kiszámíthatóvá és jól kontrollálhatóvá teszi kampányunkat.” – tette hozzá Sós Erik.

A 2004-ben alakult CTnetwork több mint 500 minőségi weboldalon jelentet meg szöveges hirdetéseket, melyek segítségével az internetezők mintegy 30 százaléka hatékonyan elérhető. „A látogatottság növelését megcélzó megbízásaink jellemzően már nem egy konkrét időszakra, hanem hosszabb távra szólnak. Ügyfeleink a korszerű mérőrendszerek segítségével ugyanis felismerték, hogy hirdetési hálózatunk folyamatos megtérülést biztosít.” – osztotta meg tapasztalatait Kristók Balázs, a Hírek Média CTnetwork üzletágának vezetője.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek