Connect with us

technokrata

Pannon: 13 ezer új előfizető 3 hónap alatt

Kütyük

Pannon: 13 ezer új előfizető 3 hónap alatt

A Pannon 2008 második negyedévében is stabilan teljesített.

A Pannon ma közzétette 2008 második negyedévére vonatkozó eredményeit: a vállalat tovább növelte ügyfelei számát és fontos területeken javította hatékonyságát. Az előfizetések száma 13 ezerrel emelkedett a negyedév során, így annak végére elérte a 3,414 milliót. A negyedév végén a Pannon aktív kártyákra vetített piaci részesedése 33,27 százalékos volt, ami 0,27 százalékpontos csökkenést jelent 2008 első negyedévéhez képest. A számlás előfizetők aránya ugyanakkor 41,3 százalékra nőtt az első negyedév végi 40,5 százalékról.


˝Meggyőződésünk, hogy Magyarország fejlett piaccá vált, ahol egyre inkább nőni fog a számlás előfizetések és az innovatív új szolgáltatások iránti igény. Emellett ügyfeleink körében továbbra is kiemelkedő népszerűségnek örvendenek mobilinternetes megoldásaink, és nagy lehetőséget látunk hálózatunk, szolgáltatásaink minőségének további fejlesztésében annak érdekében, hogy megfelelhessünk az egyre növekvő igényeknek˝ – mondta el az eredmények kapcsán Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.

Az alacsonyabb végződtetési és roaming díjak miatt a Pannon árbevétele 1 milliárd forinttal csökkent, a forintban számított egy főre jutó havi mobil árbevétel pedig 6 százalékkal mérséklődött az előző év hasonló időszakához képest. Ezt a csökkenést részben ellensúlyozta a nagyobb ügyfélkör és a mobil szélessávú internet-szolgáltatásokból származó árbevétel. Az alacsonyabb értékesítési költség kompenzálta az árbevétel visszaesését, így az értékesítés bruttó eredménye emelkedett. Az első félévi 8,3 milliárd forintos beruházások értéke a mobil szélessávú, azon belül is főként a 3G/HSDPA beruházások miatt meghaladta az előző évi szintet.

˝A Pannon tovább bővíti értéknövelt szolgáltatásainak portfólióját: 2008-as beruházásainkat a mobil szélessávú (3G/HSDPA) technológiára koncentráljuk. Arra számítunk, hogy a mobilinternet beépül a mindennapi életbe, és elkötelezetten törekszünk arra, hogy ügyfeleink érdekében továbbfejlesszük az ehhez szükséges műszaki hátteret és szolgáltatási színvonalat˝ – nyilatkozta Ove Fredheim.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek