Connect with us

Pannon: 13 ezer új előfizető 3 hónap alatt

Kütyük

Pannon: 13 ezer új előfizető 3 hónap alatt

A Pannon 2008 második negyedévében is stabilan teljesített.

A Pannon ma közzétette 2008 második negyedévére vonatkozó eredményeit: a vállalat tovább növelte ügyfelei számát és fontos területeken javította hatékonyságát. Az előfizetések száma 13 ezerrel emelkedett a negyedév során, így annak végére elérte a 3,414 milliót. A negyedév végén a Pannon aktív kártyákra vetített piaci részesedése 33,27 százalékos volt, ami 0,27 százalékpontos csökkenést jelent 2008 első negyedévéhez képest. A számlás előfizetők aránya ugyanakkor 41,3 százalékra nőtt az első negyedév végi 40,5 százalékról.


˝Meggyőződésünk, hogy Magyarország fejlett piaccá vált, ahol egyre inkább nőni fog a számlás előfizetések és az innovatív új szolgáltatások iránti igény. Emellett ügyfeleink körében továbbra is kiemelkedő népszerűségnek örvendenek mobilinternetes megoldásaink, és nagy lehetőséget látunk hálózatunk, szolgáltatásaink minőségének további fejlesztésében annak érdekében, hogy megfelelhessünk az egyre növekvő igényeknek˝ – mondta el az eredmények kapcsán Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.

Az alacsonyabb végződtetési és roaming díjak miatt a Pannon árbevétele 1 milliárd forinttal csökkent, a forintban számított egy főre jutó havi mobil árbevétel pedig 6 százalékkal mérséklődött az előző év hasonló időszakához képest. Ezt a csökkenést részben ellensúlyozta a nagyobb ügyfélkör és a mobil szélessávú internet-szolgáltatásokból származó árbevétel. Az alacsonyabb értékesítési költség kompenzálta az árbevétel visszaesését, így az értékesítés bruttó eredménye emelkedett. Az első félévi 8,3 milliárd forintos beruházások értéke a mobil szélessávú, azon belül is főként a 3G/HSDPA beruházások miatt meghaladta az előző évi szintet.

˝A Pannon tovább bővíti értéknövelt szolgáltatásainak portfólióját: 2008-as beruházásainkat a mobil szélessávú (3G/HSDPA) technológiára koncentráljuk. Arra számítunk, hogy a mobilinternet beépül a mindennapi életbe, és elkötelezetten törekszünk arra, hogy ügyfeleink érdekében továbbfejlesszük az ehhez szükséges műszaki hátteret és szolgáltatási színvonalat˝ – nyilatkozta Ove Fredheim.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek

SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő
09

Autók

De miééért kellett ezt tenni az orrával?

2017. február 22. szerda