Connect with us

technokrata

Megasztár 4 és társai – célkeresztben az interaktivitás

Kütyük

Megasztár 4 és társai – célkeresztben az interaktivitás

Június 19-től, azaz mától az M Factory látja el a TV2 telekommunikációs aggregációs feladatait.

A két cég együttműködése új interaktív szolgáltatásokat és folyamatos fejlesztéseket ígér. Az M Factory Kommunikációs Szolgáltató Zrt. nyerte a TV2 aggregációs szolgáltatásaira kiírt tendert, így júniustól Közép-Európa egyik legnagyobb mobil multimédia vállalata szolgáltatja a kereskedelmi csatorna felhasználók számára nyújtott interaktív projektjeinek technikai megoldásait. A megállapodás kiterjed a TV2 teljes körű telekommunikációs szolgáltatásainak, így a szavazások, a Call TV műsorok, az SMS-kvízek és a wap.tv2.hu technikai menedzselésére is.

A megállapodás 2008. június 19-én lép életbe, így a megújuló nyári műsorstruktúrához és az ősszel induló új műsorokhoz – többek között a Megasztár 4-hez – kapcsolódó aggregációs feladatokat (szavazás a versenyzőkre, Megasztáros mobil-tartalmak, háttérképek, csengőhangok letöltése) már az M Factory látja el.

Az együttműködés mindazokat a széles körű szolgáltatásokat érinti, melyekkel a nézők nem csak közelebb kerülhetnek a műsorokhoz, hanem interaktív közreműködőként maguk is részesei lehetnek azoknak. A cégek között létrejött stratégiai együttműködés olyan új lehetőségeket nyithat meg, melyek hatással lehetnek a hazai digitális fejlődés egészére, és tovább erősíthetik a két cég piaci pozícióját.

Fekete Attila, a TV2 Digitális Média Igazgatója az együttműködés kapcsán így nyilatkozott: ˝A TV2 Magyarország egyik vezető csatornájaként folyamatosan keresi és használja a legújabb digitális lehetőségeket. Ezért is fontos számunkra, hogy a műsorokhoz kapcsolódó multimédiás szolgáltatások színvonalasak, közérthetőek, és mindenki által könnyen hozzáférhetőek legyenek. Az M Factory, mint a regionális piac vezető szereplője garancia arra, hogy ezek a kiegészítő szolgáltatások továbbra is összhangban legyenek a műsorstruktúrával, a nézők pedig mindig különleges és aktuális tartalmakhoz juthassanak˝.

˝Nagy megtiszteltetés és kihívás számunkra, hogy a jövőben mi lehetünk a TV2 aggregációs partnerei˝ – mondta Malcsiner Péter, az M Factory vezérigazgatója. ˝Az interaktív televíziózás piacán öt éves múlttal rendelkező cégünk számára kiemelt cél – a 100 százalékos technikai helytállás mellett – új, interaktív projektek fejlesztése a TV2 számára. Feladatunk, hogy kövessük a telefon készülékek gyors technikai fejlődését, és olyan új ötleteket mutassunk be, melyek az eseti, impulzus alapú aktivitáson túl hosszabbtávú együttműködést tesznek lehetővé néző és csatorna között˝.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek