Connect with us

technokrata

Új vizekre evez a Pannon

Kütyük

Új vizekre evez a Pannon

˝Ha jó helyről indulsz, jó helyre érkezel˝ – szól a tartalomszolgáltatóvá avanzsált Pannon új szlogenje.

Szolgáltatásfejlesztése következő lépéseként a Pannon az infosarok.hu elindításával új üzleti szegmensbe lép be – hangzott el a cég ma délelőtti budapesti sajtótájékoztatóján. Az immár tartalomszolgáltatást is nyújtó vállalattól a felhasználók átfogó és megbízható internetkalauzt vehetnek igénybe.

A Pannon célja, hogy újabb egymillió felhasználó számára biztosítson hozzáférést az Internethez és növelje Magyarország Internet-ellátottságát. A cég tavaly kezdte meg internetszolgáltatói tevékenységét, szélessávú szolgáltatása jelenleg a magyar lakosság 99 százaléka számára elérhető. A Pannon most praktikus, biztonságos és megbízható tartalommal látja el ügyfeleit, mely a kezdő és a gyakorlott internetezők számára egyaránt hasznos kiindulópont lehet.

A meglepő módon nem kék, hanem vörös ruhába bújtatott infosarok.hu az élet legfontosabb területeinek (például család, szórakozás, sport és szabadidő, egészségügy stb.) tematikusan csoportosított linkgyűjteménye. A webhely szlogenje: ˝Ha jó helyről indulsz, jó helyre érkezel˝ kifejezi a szolgáltató szándékát a színvonalas linkek és a biztonságos, családbarát tartalom közlésére. A webhelyet hivatásos szerkesztők kezelik, akik alaposan ellenőriznek minden listára kerülő linket, így a website 100 százalékig megbízható tartalmat kínál.

A webhely beágyazott portálja, a hirsarok.hu olyan független, naprakész hírportál, mely Magyarország és a világ legfrissebb híreiről számol be. Az új weboldal főszerkesztője Albert Dénes, nagy szakmai múlttal rendelkező, tapasztalt újságíró.

˝A Pannon elkötelezett törekvése, hogy mindig ügyfelei igényei szerint időzítse új szolgáltatásait. Az infosarok elindításának most érkezett el az ideje. Hozzáférés­szolgáltatóként először a mobil szolgáltatásokhoz, majd a szélessávú kommunikációhoz, végül pedig magához az Internethez biztosítottunk kapcsolatot ügyfeleinknek. Átfogó kalauzunkkal segítünk a felhasználóknak eligazodni az internet információdzsungelében˝ – nyilatkozta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója, aki elárulta, hogy az új szolgáltatásra eddig már több száz millió forintot fordított a cég.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek