Connect with us

technokrata

Hogy hova utazunk, már tényleg csak rajtunk múlik

Kütyük

Hogy hova utazunk, már tényleg csak rajtunk múlik

Ha nem akarunk katalógusból válogatni, ha spórolni akarunk, és egyéni igényeink vannak – Triplanet.

Megjelent a hazai utazási piac első „dynamic packaging” szolgáltatója, a Triplanet utazási portál. A technológia lényege, hogy az utazó a csomagtúrák helyett saját magának állíthatja össze utazását. A Triplanet 250 légitársaság és 60 000 szálláshely azonnal foglalható ajánlatát kínálja felületén, hamarosan autóbérlés, városnézés, koncert- és sportesemény belépők is elérhetőek lesznek a portálon keresztül. Amellett, hogy az utas a számára legmegfelelőbb ajánlatokat válogathatja össze a kínálatból, utazási irodáknál vásárolható túrákhoz képest olcsóbban is juthat hozzá mindehhez, hiszen nem kell megfizetni a hagyományos utazási irodák katalógusait, irodáit, munkatársait, és az utazásszervezési felárakat.

A Triplanet egy független utazási tanácsadó portál, amely nem a kereskedelmi szabályszerűségek szerint, hanem felhasználói, valódi hús-vér utasok ajánlásai és utazás-értékelései alapján helyez előtérbe utazásokat. Valós idejű szolgáltatást kínál, ennek megfelelően a disztribúciós rendszer aktuálisan legkedvezőbb ajánlatát dobja föl minden egyes keresésre.

A Triplanet közel hetvenezres keresési adatbázisa alapján a tíz legnépszerűbb úticél közül Párizs, Róma és London áll az első három helyen. A klasszikusan népszerű európai desztinációk ismeretében nem meglepő az eredmény, New York azonban felvette a versenyt az öreg kontinenssel a Triplanetezők úticéljai között. Az első három várost követi a top10-ben Prága, Barcelona, Bécs, Dublin, New York, Madrid és Firenze.

A szállásfoglalási adatok szerint London azonban – elsősorban árai miatt – a keresési szakaszt követően kiesik, Prága pedig előzi Párizst, vagyis a városinformációk alapján a Triplanet felhasználói legszívesebben Rómában, Prágában, vagy Párizsban foglalnak szállást. Érdekes, hogy nem kiemelkedően magas számú keresés érkezik San Remóra, Cancunra és Mexikóvárosra, ezek a desztinációk mégis a szállásfoglalási toplista tizenegyedik, tizenkettedik, és tizenhatodik helyén szerepelnek.

Triplanet
Az utazási portál felületén 2008-ban közel ezer foglalás történt, felhasználóinak száma – a 2008 eleji indulás óta, vagyis fél év alatt – 150 000 látogatóra nőtt, melyből több mint 1500 utas. A cég idén 200-300 millió forintos forgalommal számol, így a három legnagyobb forgalmat bonyolító online szolgáltató egyike. 2009-ben piacvezető szerepre tör, árbevételét a tulajdonosok terve szerint jövőre megtízszerezi.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek