Connect with us

technokrata

Magyar újítás az online reklámpiacon

Kütyük

Magyar újítás az online reklámpiacon

Világviszonylatban is unikumnak számít az az új online hirdetési lehetőség, mely kizárólag az eredmény alapú elszámolást biztosító CTnetwork hálózatában érhető el.

A CTnetwork szöveges hirdetési hálózata a szegmens első hazai, és a mai napig meghatározó szereplőjeként 2004-ben debütált. A szolgáltatás az eredmény alapú elszámolásnak köszönhetően – a hirdető csak a tényleges érdeklődést jelentő átkattintások után fizet ? hamar népszerűvé vált. „A költségérzékeny kis- és középes méretű vállalkozások azért használják szívesen a CTnetworköt, mert weboldalukra rendkívül olcsón, egy látogatóért maximum 30 forintot fizetve tudnak érdeklődőket csábítani. A nagyvállalatok számára e mellett a fő vonzerőt az jelenti, hogy a CTnetwork egy néhány hetes kampány eredményeként rövid idő alatt akár több tízezres fős látogatói tábort képes oldalukra irányítani.” – mondta Kristók Balázs, a Hírek Média CTnetwork üzletágának vezetője. Mindezt a hirdetések konkrét megjelenítésében részt vevő, jelenleg már közel 500 tagot számláló partnerhálózat teszi lehetővé, melynek révén a CTnetworkben hirdető ügyfelek az internetezők 20-30 százalékát elérhetik.

A hálózat gyors bővülésével párhuzamosan a CTnetwork hirdetéskiszolgáló-rendszere is több ízben generációváltáson esett át. „A rendkívül dinamikusan fejlődő online hirdetési piac folyamatos innovációra késztet bennünket, ennek eredménye a most bevezetett ´képes´ hirdetési lehetőség is” – mondta Kristók. A magyar újítás lényege, hogy a rövid szöveges hirdetési üzenetek a portálok eddig kiaknázatlan képi felületein, így képgalériákban található fotókon, vagy akár híroldalak illusztrációs anyagain is – egy, az aktivitás hatására lenyíló „buborékban” – megjelenhetnek. Az újfajta környezetben történő reklámozás sok esetben teljesen reklámzajmentes, ami az eddigi tapasztalatok alapján akár nagyságrendekkel is magasabb átkattintási arányt, s így a megbízó számára időarányosan még több látogatót eredményez.

„A fogadtatás igen kedvező, a magasabb átkattintási arány azt mutatja, hogy az internetezők nyitottak az új megoldásra, míg a CTnetwork hálózatának tagjai nem pusztán egy merőben új, de ? éppen a magas átkattintási arányból fakadóan ? jövedelmezőbb forráshoz is jutnak.” – mondta Kristók. A képes hirdetés egyelőre tesztjelleggel működik: a CTnetwork hálózat tagjai némi programozói tudással 1-2 óra alatt élesíthetik portáljukon az új bevételi forrást jelentő online hirdetési megoldást.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek