Connect with us

technokrata

Csalódott vásárlók, boltokba visszavitt okostelefonok

Kütyük

Csalódott vásárlók, boltokba visszavitt okostelefonok

Mik ki nem derülnek a smartphone-okról: néha sokkal okosabbak, mint maguk a felhasználók.

Az okostelefonok sok esetben már olyan széles szolgáltatási körrel rendelkeznek, hogy túlzott bonyolultságuk miatt frusztráltságot okoznak a vásárlóknak. Legalábbis erre enged következtetni egy most publikált tanulmány.

Az Opinion Research Corporation és a nemzetközi adatgyűjtéssel foglalkozó Research Now által készített felmérés rávilágít arra, hogy a legutóbbi karácsonyi szezont követően a vásárlók legnagyobb arányban a smartphone besorolású termékeket vitték vissza a boltokba. A tanulmány szerint gyakorlatilag minden ötödik vásárló (21 százalék) csalódottan vitte vissza készülékét a vásárlás helyére.

˝Az emberek elsősorban azért vitték vissza az okostelefonokat, mert egyszerűen képtelenek voltak rendesen beállítani és használni azokat˝ – nyilatkozta az egyik elemző, majd hozzátette, hogy amennyiben egy cég túlságosan bonyolult telefonokat gyárt, az komoly mértékben károsíthatja a gyártó image-ét. A tanulmány elkészítéséhez egyébként 2.000 felhasználót kérdeztek meg január közepén.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek