Connect with us

Hirdetés

technokrata

Nokia 2008: megújulás és átalakulás

Kütyük

Nokia 2008: megújulás és átalakulás

A Nokia első idei budapesti sajtótájékoztatóján jártunk, ahol is számos friss információ hangzott el a céggel kapcsolatban.

Greig Williams ügyvezető igazgató a rendezvényen bejelentette, hogy 2008. január 1-jétől a vállalat új szervezeti felépítésben működik. Mint az elhangzott, a szervezeti átalakítást a Nokia üzleti stratégiája tette szükségessé, mellyel a vállalat jövőbeli növekedési célkitűzéseivel összhangban álló szervezetet hozott létre, így a vállalat egészében hatékonyabbá válik a munkavégzés.

˝A mobilkommunikációs- és az internetes-iparág konvergenciájával új növekedési lehetőségek nyílnak meg előttünk mind a készülék-üzletágban, mind pedig a fogyasztói internetszolgáltatások és a vállalati megoldások terén. A gazdag, mobilon elérhető szolgáltatások iránti egyre nagyobb fogyasztói igény miatt megérett az idő a váltásra. A Nokia minden árkategóriában, a készülékek legteljesebb választékára szeretné kiterjeszteni e szolgáltatásokat. A Nokiát ez az egyedülálló hozzáállás különbözteti meg az egy feladatra koncentráló megoldások gyártóitól˝ – nyilatkozta az üggyel kapcsolatban nemrégiben Olli-Pekka Kallasvuo, a Nokia elnök-vezérigazgatója. ˝Biztosak vagyunk abban, hogy az új szervezeti felépítéssel kiaknázhatjuk a lehetőségeket, és egyidejűleg befektetéseinket és tevékenységünket is hatékonyabbá tehetjük˝.

Mint azt megtudtuk, a Nokia jelenleg mintegy 6.000 főt foglalkoztat Magyarországon, melyből körülbelül 5.500-an a cég komáromi gyárában, 500-an pedig a budapesti irodákban dolgoznak. Greig Williams elmondta, hogy a Nokia is meglepődött azon, hogy hazánkban milyen jelentős érdeklődés mutatkozik az olyan felsőkategóriás készülékek, mint például az E90, az N95, az N95 8GB, vagy például az N82 iránt (telefontesztek a lentebbi linkeken).

Emberünk egyébként érdekességként hozzátette, hogy az átlag mobilosok mind a mai napig három fő szolgáltatást használnak egy mobilon: a hangfunkciókat, az SMS-t és az órát. Egy felmérés szerint az európai vásárlóknak mintegy 30 százaléka azzal sincs tisztában, hogy a telefonjával akár már fotózni is lehet. Williams szerint olyan reklámokat kell készíteniük a mobilcégeknek, melyből tömören és velősen kiderül, hogy milyen tudás rejlik az új telefonokban. Pozitív példaként az Apple iPhone reklámját hozta fel, mely 30 másodpercbe sűrítve gyakorlatilag mindent elárul a készülékről.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés