Connect with us

technokrata

Itthon is egyre népszerűbb az online kutatás

Kütyük

Itthon is egyre népszerűbb az online kutatás

Több mint duplájára nőtt a KutatóCentrum árbevétele.

Remek évet zárt a Hírek Médiához tartozó KutatóCentrum: a 2007-es árbevétel két és félszerese az előző évi eredményeknek. Ebben kiemelkedő szerepe van Barcza Enikőnek, aki tavaly februárban kutatásvezetőként csatlakozott az online piackutató céghez, s kimagasló teljesítményének elismeréseként most a KutatóCentrum új üzletágvezetőjének nevezték ki. A KutatóCentrum vezetését korábban Fialka Krisztina, a Média üzletág vezetője látta el.

Barcza Enikő az online kutatások népszerűségének növekedése mellett elsősorban a tavalyi év első felében a potenciális partnereknek tartott bemutatkozó prezentációkkal és a kutatások szakmai összefogásával magyarázta az elért sikert. „A 2007-es év eleji partneri kapcsolatok kiépítésének az év második felére érett be a gyümölcse, ami abból is látszik, hogy ha csak 2006 negyedik negyedévét vetjük össze a tavalyi év hasonló időszakával, az árbevétel megnégyszereződött.” – tette hozzá.

Szintén jelentős változást jelentett, hogy a kutatások 2007 folyamán váltak le a Média üzletágról, s a KutatóCentrum ezzel együtt név- és arculatváltáson esett át, így mára önálló üzletágként saját termékekkel és szolgáltatásokkal rendelkezik. Ezzel együtt nagy lépést tettek előre az eddig leginkább online marketing célra alkalmazott és fejlesztett szoftverek kutatási célra történő felhasználásának továbbfejlesztésében is.

Az új üzletágvezető az idén folytatni szeretné a megkezdett utat, így az év legfontosabb feladatai között a stratégiai kapcsolatok kialakítását, új termékek fejlesztését és bevezetését, valamint a kutatási panel méretének növelését említi.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek