Connect with us

technokrata

Mio, HTC, Glofiish – high-tech kütyük minden mennyiségben

Kütyük

Mio, HTC, Glofiish – high-tech kütyük minden mennyiségben

Új szolgáltatások és készülékek a Mio Digiwalker hazai forgalmazójától.

Háztól házig szervizszolgálat, vásárlói klubkártya, ˝Tiszta Forrásból˝ kampány – elsősorban ezekről a témákról szólt a Mio Digiwalker készülékek hazai forgalmazója, az LCP Systems ma délelőtti budapesti sajtótájékoztatója. A nagy hazai ismertségnek örvendő Mio márka természetesen választékának folyamatos bővítésével is a magyarországi Mio-közösség kedvében jár.

Az LCP Systems munkatársai bejelentették, hogy a vállalat több olyan szolgáltatást is indít, melyek a Mio készülékek vásárlói számára hozzáadott értéket jelentenek. Az öt éve alakult LCP Systems, mely a Mio hazai márkaépítésében is kiemelt szerepet játszik, eddig is több kiegészítő szolgáltatással növelte ügyfelei elégedettségét, és sikerült egy valódi vásárlói közösséget kialakítania.

Ennek szellemében indít a cég új szolgáltatásokat, melyek kialakításába a nemzetközi piacon is bizonyított, professzionális partnereket vont be. Az egyik ilyen szolgáltatás a door-to-door szerviz, mely a tiszta forrásból származó Mio Digiwalker termékek garanciális szervizelését látja el a készülék tulajdonosa számára legkényelmesebb módon: a meghibásodott készüléket futár viszi el a szervizbe, és hozza vissza javítva. A magyar Mio tulajdonos magyar nyelvű webes felületen jelentheti be javítási igényét, és a szervizfolyamat során mindvégig az LCP-vel tartja a kapcsolatot, így a cég ad tájékoztatást a várható javítási időről is. A szolgáltatás megvalósításában az LCP partnere a cseh VSP DATA, mely a régió egyik legtapasztaltabb szervizlogisztikai szolgáltatója, és különösen erős pozíciókat vívott ki magának az elektronikai-informatikai termékek területén. Hegedűs Viktor, az LCP Systems ügyvezetője elmondta, hogy a szervizpartnerük kiválasztásának fő szempontjai az alacsony szervizköltségek és a megbízható, gyors logisztika voltak – ezeket az előnyöket a vevők is érezni fogják.

Az LCP Systems immár több éve jelentős sikerrel kínálja Mio Digiwalker termékei mellé a Mio Klubkártyát, mely feltölthető kártyaként működik, és kedvezményes vásárlást biztosít tulajdonosának. A Mio Klubkártya kibocsátásában az LCP stratégiai partnere a CardSolutions Group, mely a feltöltő kártya infrastruktúrája mellett Euro Discount Club (EDC) tagságot is biztosít a Mio Klubkártya tulajdonosainak, így azok nemcsak a Mio termékeire, hanem több mint ezer más magyarországi kereskedőnél elérhető termékekre és szolgáltatásokra is kapnak kedvezményt.

Hegedűs Viktor tájékoztatása szerint ezek a szolgáltatások, akár csak a 2006-ban indított, a legális és biztonságos beszerzést ösztönző ˝Tiszta Forrásból˝ kampány, a forgalmazó társaság és a vásárlók érdekközösségét célozzák meg.

˝Számos előnye van egy márkaforgalmazó és a vásárlói közötti aktív kapcsolatnak. Mint a Mio márka legfőbb magyarországi gondozói, koncentrált, alacsony fajlagos költségű szolgáltatásokat biztosítunk az ügyfeleinknek, és érzékenyen reagálunk a vevői igényekre. Minden segítséget megadunk a biztonságos vásárláshoz és a teljes értékű használathoz: a beszerzéstől kezdve a használaton keresztül a kiegészítő termékek – például térképszoftverek – vásárlásáig folyamatosan monitorozzuk és támogatjuk a márka és a vevők kapcsolatát, és minden lehetőséget megragadunk, hogy ezt a kapcsolatot innovatív kiegészítő szolgáltatásokkal tegyük még értékesebbé a vevők számára˝.

Az LCP sajtótájékoztatóján a Mio regionális marketing igazgatója, Magda Marciniszyn mutatta be a Mio új, világszerte nagy érdeklődéssel várt készülékét, a Mio DigiWalker A702-t, mely egy telefon méretű készülékben egyesíti a telefon, egy PDA és egy GPS navigátor képességeit. Jelenleg e funkciók egyesítése jelenti a mobil kommunikáció egyik fő vonalát, és a Mio ebben a kategóriában már nem az első készülékkel jelentkezik: az A702-es a szintén sikert aratott A701-es korszerűsített utódja. A 3,2 megapixeles kamerás A702 különlegessége a névjegy-szkenner, mellyel egy névjegykártya adatai közvetlenül vihetők be a címtárba. A rendezvényen egyébként jelen voltak többek közt a HTC és a Glofiish legújabb modelljei is, valamint megtudhattuk, hogy heteken belül hazánkban is kapható lesz a Glofiish X800, de például a HTC Shift hivatalosan sajnos nem érkezik az országba.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek