Connect with us

Hirdetés

technokrata

Mio, HTC, Glofiish – high-tech kütyük minden mennyiségben

Kütyük

Mio, HTC, Glofiish – high-tech kütyük minden mennyiségben

Új szolgáltatások és készülékek a Mio Digiwalker hazai forgalmazójától.

Háztól házig szervizszolgálat, vásárlói klubkártya, ˝Tiszta Forrásból˝ kampány – elsősorban ezekről a témákról szólt a Mio Digiwalker készülékek hazai forgalmazója, az LCP Systems ma délelőtti budapesti sajtótájékoztatója. A nagy hazai ismertségnek örvendő Mio márka természetesen választékának folyamatos bővítésével is a magyarországi Mio-közösség kedvében jár.

Az LCP Systems munkatársai bejelentették, hogy a vállalat több olyan szolgáltatást is indít, melyek a Mio készülékek vásárlói számára hozzáadott értéket jelentenek. Az öt éve alakult LCP Systems, mely a Mio hazai márkaépítésében is kiemelt szerepet játszik, eddig is több kiegészítő szolgáltatással növelte ügyfelei elégedettségét, és sikerült egy valódi vásárlói közösséget kialakítania.

Ennek szellemében indít a cég új szolgáltatásokat, melyek kialakításába a nemzetközi piacon is bizonyított, professzionális partnereket vont be. Az egyik ilyen szolgáltatás a door-to-door szerviz, mely a tiszta forrásból származó Mio Digiwalker termékek garanciális szervizelését látja el a készülék tulajdonosa számára legkényelmesebb módon: a meghibásodott készüléket futár viszi el a szervizbe, és hozza vissza javítva. A magyar Mio tulajdonos magyar nyelvű webes felületen jelentheti be javítási igényét, és a szervizfolyamat során mindvégig az LCP-vel tartja a kapcsolatot, így a cég ad tájékoztatást a várható javítási időről is. A szolgáltatás megvalósításában az LCP partnere a cseh VSP DATA, mely a régió egyik legtapasztaltabb szervizlogisztikai szolgáltatója, és különösen erős pozíciókat vívott ki magának az elektronikai-informatikai termékek területén. Hegedűs Viktor, az LCP Systems ügyvezetője elmondta, hogy a szervizpartnerük kiválasztásának fő szempontjai az alacsony szervizköltségek és a megbízható, gyors logisztika voltak – ezeket az előnyöket a vevők is érezni fogják.

Az LCP Systems immár több éve jelentős sikerrel kínálja Mio Digiwalker termékei mellé a Mio Klubkártyát, mely feltölthető kártyaként működik, és kedvezményes vásárlást biztosít tulajdonosának. A Mio Klubkártya kibocsátásában az LCP stratégiai partnere a CardSolutions Group, mely a feltöltő kártya infrastruktúrája mellett Euro Discount Club (EDC) tagságot is biztosít a Mio Klubkártya tulajdonosainak, így azok nemcsak a Mio termékeire, hanem több mint ezer más magyarországi kereskedőnél elérhető termékekre és szolgáltatásokra is kapnak kedvezményt.

Hegedűs Viktor tájékoztatása szerint ezek a szolgáltatások, akár csak a 2006-ban indított, a legális és biztonságos beszerzést ösztönző ˝Tiszta Forrásból˝ kampány, a forgalmazó társaság és a vásárlók érdekközösségét célozzák meg.

˝Számos előnye van egy márkaforgalmazó és a vásárlói közötti aktív kapcsolatnak. Mint a Mio márka legfőbb magyarországi gondozói, koncentrált, alacsony fajlagos költségű szolgáltatásokat biztosítunk az ügyfeleinknek, és érzékenyen reagálunk a vevői igényekre. Minden segítséget megadunk a biztonságos vásárláshoz és a teljes értékű használathoz: a beszerzéstől kezdve a használaton keresztül a kiegészítő termékek – például térképszoftverek – vásárlásáig folyamatosan monitorozzuk és támogatjuk a márka és a vevők kapcsolatát, és minden lehetőséget megragadunk, hogy ezt a kapcsolatot innovatív kiegészítő szolgáltatásokkal tegyük még értékesebbé a vevők számára˝.

Az LCP sajtótájékoztatóján a Mio regionális marketing igazgatója, Magda Marciniszyn mutatta be a Mio új, világszerte nagy érdeklődéssel várt készülékét, a Mio DigiWalker A702-t, mely egy telefon méretű készülékben egyesíti a telefon, egy PDA és egy GPS navigátor képességeit. Jelenleg e funkciók egyesítése jelenti a mobil kommunikáció egyik fő vonalát, és a Mio ebben a kategóriában már nem az első készülékkel jelentkezik: az A702-es a szintén sikert aratott A701-es korszerűsített utódja. A 3,2 megapixeles kamerás A702 különlegessége a névjegy-szkenner, mellyel egy névjegykártya adatai közvetlenül vihetők be a címtárba. A rendezvényen egyébként jelen voltak többek közt a HTC és a Glofiish legújabb modelljei is, valamint megtudhattuk, hogy heteken belül hazánkban is kapható lesz a Glofiish X800, de például a HTC Shift hivatalosan sajnos nem érkezik az országba.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés