Connect with us

Hirdetés

technokrata

Az Internet tömegmédiummá válik

Kütyük

Az Internet tömegmédiummá válik

Felhasználói revolúció és új hirdetés környezet.

Új tanulmányt adott ki az Investment Research, mely érdekes megállapításokat tartalmaz az online marketinggel kapcsolatban. Az igen terjedelmes Felhasználói revolúció: Az új hirdetés környezet és az Internet tömegmédiummá való növekedése című anyag megerősíti a sokak által már előre jelzett gyors keresőmarketing növekedést. De miért is nő a keresőmarketing ilyen rohamos ütemben?

A kutatás szerint a teljes keresőmarketing költés a 2006-os 5,6 milliárd dollárról 2011-re 44,5 milliárd dollárra fog növekedni, ami 23%-os összetett növekedési ütemet feltételez. Ez az arány több mint négyszer nagyobb, mint az eddigi piackutató cégek becslései. A tanulmány 4 fő okra hivatkozik.

1. Az Internet használat általános növekedése és a felhasználói réteg bővülése.

2. Egyre több direkt marketinges használja a keresőmarketinget a korábbi offline módszerek helyett.

3. A keresőprogramok növekvő használata, mint elsődleges információ az Internet oldalhoz. Érdekesség, hogy a felmérésben megkérdezettek 41%-a jut el a web oldalra a keresőkön keresztül. Ez nagyobb arány, azoknál, akik közvetlenül gépelik be az URL-t a címsorba (37%) vagy pedig akik könyvjelzőket használnak (22%).

4. A keresőmarketing növekvő használata a nagyobb márkahirdetők körében, ami növekvő online bevételeket jelent.

A kutatás eredményeit alátámasztják más felmérések is. Az Internet Advertising Bureau által készített elemzés szerint a brit reklámpiac résztvevői egyre többet költenek online kampányokra. Az online reklámköltés immár átvette a vezetést a napilapok előtt, és jelenleg a tévés reklámköltés mintegy felét adja ki. Az egész reklámipar mindeközben az online költés töredékével nőtt.

Kálmán Tamás, az Etarget magyarországi vezetője úgy véli, hogy a gyors növekedés hazánkban is megfigyelhető. Elmondta, hogy az ágazat rohamos fejlődésével, a keresőmarketing szolgáltatás, azaz a PPC és a SEO költségek is nagy mértékben fognak növekedni. A világháló elterjedése felerősíti a versenyt, és ennek köszönhetően egyre több cég fogja felismerni, hogy stratégiájukból nem hagyhatják ki ezt a hirdetési formát.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés