Connect with us

technokrata

Minden korábbi rekord megdőlt!

Kütyük

Minden korábbi rekord megdőlt!

Az ünnepek alatt szorgos kezek milliói gépeltek szöveges és multimédiás mobil üzeneteket.

A T-Mobile SMS és MMS forgalmát tekintve karácsonykor és szilveszterkor a mobilok is főszerepet játszottak a barátok és ismerősök köszöntésében. Minden eddigi T-Mobile-os SMS és MMS rekord megdőlt, a legnagyobb hazai mobilszolgáltató előfizetői 2006. december 24-én, 25-én, 26-án, valamint 30-án, 31-én és 2007. január 1-jén, azaz 6 nap alatt összesen 36,4 millió SMS-t küldtek.

Ez a tavalyi azonos időszakra számoltnál több mint 5 millióval magasabb. A két legforgalmasabb nap december 24-e és december 31-e volt, előbbin 12,4 millió, utóbbin 11 millió SMS-t indítottak útjára a T-Mobile-osok. Ezen a két napon az SMS-ek forgalma egy átlagos napinak 6-7-szerese volt.

Egyre népszerűbb az MMS is. December 24-én például a T-Mobile ügyfelei egy átlagos naphoz képest 4,5-szer, szilveszterkor 3-szor több MMS-ben kívántak kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet.

Ahogy arról nemrégiben beszámoltunk, SMS-ben minden korábbinál egyszerűbben adhatjuk fel hirdetéseinket. December 20-tól az Expressz Magyarország Zrt. kiadásában megjelenő hirdetési újságokba a T-Mobile és a Pannon ügyfelei SMS-ben is feladhatják és kifizethetik hirdetéseiket.

Akár vásárolnának, eladnának, vagy szolgáltatásukat népszerűsítenék, a T-Mobile és a Pannon ügyfelei ezentúl mindezt egyszerűbben is megtehetik az Expressz, a Mai Hirdetés vagy az Újpressz hirdetési újságok bármelyikében. A két mobilszolgáltató előfizetői az öt karakterből álló azonosító kódot, a hirdetés szövegét és elérhetőségüket a 8 100 333-as számra elküldve feladhatják és (havi számlájukkal, számlás pannonosok hitelkeretükből vagy univerzális egyenlegükből, kártyás pannonosok univerzális, a T-Mobile-osok pedig m-com egyenlegükből) ki is fizethetik. Az SMS-ben megadott ötjegyű kód határozza meg, hogy a hirdetés mely újságokban, milyen hirdetési kategóriában és hány alkalommal jelenik meg.

A hirdetések akár három SMS hosszúságúak is lehetnek, a három SMS-ben elküldött hirdetésért három különálló hirdetés díját kell kifizetni. A hirdetés a feldolgozást követően jelenik meg az újságokban, a pontos időpontról az ügyfelek válasz SMS-ben értesülnek.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek