Connect with us

technokrata

Már 1,3 millió internetező érhető el egyetlen eszközzel

Kütyük

Már 1,3 millió internetező érhető el egyetlen eszközzel

A Hírek Média portfoliójába tartozó CTnetwork szöveges hirdetési eszköz 1,3 millió internetezőt ér el – derült ki Magyarország vezető látogatottságmérő cége, a WebAudit által készített független felmérésből. A fejlesztések nem állnak meg: az IWIW mellett számos regionális oldal is csatlakozott a rendszerhez, így a jövőben lehetővé válik a területi, és közben finomodik a tartalomhoz igazodó targetálás.

A CTnetwork munkatársai eddig saját adataik alapján követték nyomon, hogy a jelenleg már több mint 400 hazai portált tömörítő szöveges hirdetési eszköz napi szinten 13-16 millió reklámmegjelenést eredményez. „Azzal eddig is tisztában voltunk, hogy a CTnetwork hirdetései kiemelkedően magas számú napi megjelenést produkálnak. Azonban ügyfeleink teljes körű tájékoztatásához, és új klienseink meggyőzéséhez független mérőszámokra volt szükségünk, ezért a legelfogadottabb hazai látogatottságmérő céghez, a WebAudithoz fordultunk” – mutatott rá az új kimutatások elkészítésének hátterére Kristók Balázs, a CTnetwork vezetője. A WebAudit a legjelentősebb magyarországi honlapok látogatottságát méri három különböző mutató alapján: figyeli az egyedi látogatók, a látogatások és a letöltések számát is, heti valamint havi bontásban.

1,3 millió netező, 53%-os elérés
A WebAudit által auditált és folyamatosan mért több mint négyszáz weboldal figyelembevételével készült statisztikák azt mutatták, hogy a CTnetwork hirdetései által elért oldalakra heti szinten több mint 1,3 millió internetező látogatott el. A Hírek Média üzletágához tartozó CTnetwork hirdetései tehát a vizsgált honlapokat látogató internetezők 53%-át érték el.

Tematikus és lokális targetálás
Az ötven százalék feletti elérési mutató mögött természetesen komoly fejlesztői munka áll. Az együttműködő portálok köre folyamatosan bővül, a partner weblapok között az elmúlt hónapokban megjelent az IWIW közösségi oldal, valamint az Inform Média portfoliójába tartozó Borsod-Hajdú- illetve Szolnok Online is. „A fenti három tartalom szolgáltató csatlakozása különösen fontos lépés, mert közelebb visz minket a CTnetwork következő fejlesztési fokához.” – mondta el Kristók Balázs. A Hírek Média szakemberei ugyanis a pontosabb, relevánsabb hirdetési találatok eléréséhez igyekeznek nem csak tematikusan, de mostantól lokálisan is szűrni a hirdetések üzenetéhez illeszkedő együttműködő oldalakat. 2006 végéig pedig a tervek szerint elérhetővé válik, hogy a CTnetwork hálózatán futó hirdetéseket nemcsak a partner oldalak általános tematikájához, hanem az egyes cikkek tartalmához is hozzá tudják majd rendelni.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek