Connect with us

Már 1,3 millió internetező érhető el egyetlen eszközzel

Kütyük

Már 1,3 millió internetező érhető el egyetlen eszközzel

A Hírek Média portfoliójába tartozó CTnetwork szöveges hirdetési eszköz 1,3 millió internetezőt ér el – derült ki Magyarország vezető látogatottságmérő cége, a WebAudit által készített független felmérésből. A fejlesztések nem állnak meg: az IWIW mellett számos regionális oldal is csatlakozott a rendszerhez, így a jövőben lehetővé válik a területi, és közben finomodik a tartalomhoz igazodó targetálás.

A CTnetwork munkatársai eddig saját adataik alapján követték nyomon, hogy a jelenleg már több mint 400 hazai portált tömörítő szöveges hirdetési eszköz napi szinten 13-16 millió reklámmegjelenést eredményez. „Azzal eddig is tisztában voltunk, hogy a CTnetwork hirdetései kiemelkedően magas számú napi megjelenést produkálnak. Azonban ügyfeleink teljes körű tájékoztatásához, és új klienseink meggyőzéséhez független mérőszámokra volt szükségünk, ezért a legelfogadottabb hazai látogatottságmérő céghez, a WebAudithoz fordultunk” – mutatott rá az új kimutatások elkészítésének hátterére Kristók Balázs, a CTnetwork vezetője. A WebAudit a legjelentősebb magyarországi honlapok látogatottságát méri három különböző mutató alapján: figyeli az egyedi látogatók, a látogatások és a letöltések számát is, heti valamint havi bontásban.

1,3 millió netező, 53%-os elérés
A WebAudit által auditált és folyamatosan mért több mint négyszáz weboldal figyelembevételével készült statisztikák azt mutatták, hogy a CTnetwork hirdetései által elért oldalakra heti szinten több mint 1,3 millió internetező látogatott el. A Hírek Média üzletágához tartozó CTnetwork hirdetései tehát a vizsgált honlapokat látogató internetezők 53%-át érték el.

Tematikus és lokális targetálás
Az ötven százalék feletti elérési mutató mögött természetesen komoly fejlesztői munka áll. Az együttműködő portálok köre folyamatosan bővül, a partner weblapok között az elmúlt hónapokban megjelent az IWIW közösségi oldal, valamint az Inform Média portfoliójába tartozó Borsod-Hajdú- illetve Szolnok Online is. „A fenti három tartalom szolgáltató csatlakozása különösen fontos lépés, mert közelebb visz minket a CTnetwork következő fejlesztési fokához.” – mondta el Kristók Balázs. A Hírek Média szakemberei ugyanis a pontosabb, relevánsabb hirdetési találatok eléréséhez igyekeznek nem csak tematikusan, de mostantól lokálisan is szűrni a hirdetések üzenetéhez illeszkedő együttműködő oldalakat. 2006 végéig pedig a tervek szerint elérhetővé válik, hogy a CTnetwork hálózatán futó hirdetéseket nemcsak a partner oldalak általános tematikájához, hanem az egyes cikkek tartalmához is hozzá tudják majd rendelni.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek

SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő
09

Autók

De miééért kellett ezt tenni az orrával?

2017. február 22. szerda