Connect with us

technokrata

Feltörekvő ágban az online hirdetés

Kütyük

Feltörekvő ágban az online hirdetés

2011-re az online hirdetési költés 9%-ra növekszik az összes hirdetési költésen belül, derül ki az amerikai JupiterResarch előrejelzéséből.

Az elemzők várakozásai szerint az online hirdetési piac 2011-re eléri a 25,9 milliárd dolláros bevételt, mely az elkövetkezendő öt évre 11 százalékos összetett éves növekedést jelent. A dinamikus fejlődés mozgatórugója, a keresőmarketing, amely az online költések közel felét teszi ki. Ugyan az öreg kontinensen az emberek internet felé közeledése óvatosabb, de itt is egyre többen felismerik az online kulcsszavas reklámban rejlő lehetőségeket. A hazai előrejelzések szerint 2006-ra, 400 millió forintra fog növekedni a magyar keresőhirdetési piac, ami a tavalyihoz képest több, mint 60 százalékos növekedést jelent. Ez, természetesen annak is köszönhető, hogy az úgynevezett kulcsszó árak tarifái magasabbak, és a piacra újonnan belépők nagyobb kulcsszavas listát használnak.

Az online hirdetés a médián belül a legdinamikusabban fejlődő szektor, az átlagos növekedés Magyarországon a kiadások terén 2,6 százalékos. Egy tanulmány szerint a megkérdezettek 67%-a elfogadja a finomabb online hirdetéseket, amelynek köszönhetően ingyenesen hozzáférhetnek a weboldalakhoz. A többség rákattint a hirdetésekre, csaknem minden második felhasználó pedig további információt keres.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek