Connect with us

Sony Bravia – új weboldalon pattognak a labdák

Sony Bravia – új weboldalon pattognak a labdák

Kütyük

Sony Bravia – új weboldalon pattognak a labdák

A tavalyi labdás reklámot övező digitális kampány olyan hihetetlen mértékű online érdeklődést váltott ki, hogy a Sony elhatározta egy nagy európai digitális marketingkampány útnak indítását, mellyel egyidőben megújult a Bravia reklám weboldala is.

David Patton, a Sony Europe Marketing Communications rangidős alelnöke szerint: „Minden márka számára nagyon hízelgő, ha ilyen érdeklődést tanúsít a közönség a reklámja iránt. Mi idén azzal szeretnénk viszonozni ezt a megtisztelő figyelmet, hogy még több tartalmat szolgáltatunk online közönségünknek, és még hozzáférhetőbbé tesszük a reklám készítésével kapcsolatos információkat, azaz egy videonapló formájában betekintést nyújtunk a felvétellel kapcsolatos napi eseményekbe.”

A weboldal podcasteken keresztül teszi elérhetővé a különleges tartalmakat. Többek között megtekinthetők lesznek a csapat forgatás közbeni munkájának napi nyers felvételei, valamint a kreatív csapat fő munkatársaival készített interjúk. A Really Simple Syndication (RSS) formátum segítségével a Sony lehetővé teszi felhasználói számára a weboldal újbóli meglátogatása nélküli folyamatos tartalomfrissítést.

A YouTube, a Flickr és más disztribúciós csatornákhoz hasonlóan a weboldal exkluzív, belső felvételeket és fotókat is elérhetővé tesz, még mielőtt a reklám adásba kerülne. Hozzáértő közönségét a Sony 2.0-ás társalgómédiával, például Digg és del.icio.us gombbal látja el, melyen keresztül megoszthatják információikat egymással.

A Sony kezdeményezése a naplózók felé azonban túlmutat az online megoldáson. Három szerencsés bloggert személyesen is meghívnak a reklámforgatásra, ahol Sony Cyber-shot digitális kamerával örökíthetik meg magukat, egymást, és a forgatás eseményeit.



Szólj hozzá!

Kütyük

Sony Bravia – új weboldalon pattognak a labdák

A tavalyi labdás reklámot övező digitális kampány olyan hihetetlen mértékű online érdeklődést váltott ki, hogy a Sony elhatározta egy nagy európai digitális marketingkampány útnak indítását, mellyel egyidőben megújult a Bravia reklám weboldala is.

David Patton, a Sony Europe Marketing Communications rangidős alelnöke szerint: „Minden márka számára nagyon hízelgő, ha ilyen érdeklődést tanúsít a közönség a reklámja iránt. Mi idén azzal szeretnénk viszonozni ezt a megtisztelő figyelmet, hogy még több tartalmat szolgáltatunk online közönségünknek, és még hozzáférhetőbbé tesszük a reklám készítésével kapcsolatos információkat, azaz egy videonapló formájában betekintést nyújtunk a felvétellel kapcsolatos napi eseményekbe.”

A weboldal podcasteken keresztül teszi elérhetővé a különleges tartalmakat. Többek között megtekinthetők lesznek a csapat forgatás közbeni munkájának napi nyers felvételei, valamint a kreatív csapat fő munkatársaival készített interjúk. A Really Simple Syndication (RSS) formátum segítségével a Sony lehetővé teszi felhasználói számára a weboldal újbóli meglátogatása nélküli folyamatos tartalomfrissítést.

A YouTube, a Flickr és más disztribúciós csatornákhoz hasonlóan a weboldal exkluzív, belső felvételeket és fotókat is elérhetővé tesz, még mielőtt a reklám adásba kerülne. Hozzáértő közönségét a Sony 2.0-ás társalgómédiával, például Digg és del.icio.us gombbal látja el, melyen keresztül megoszthatják információikat egymással.

A Sony kezdeményezése a naplózók felé azonban túlmutat az online megoldáson. Három szerencsés bloggert személyesen is meghívnak a reklámforgatásra, ahol Sony Cyber-shot digitális kamerával örökíthetik meg magukat, egymást, és a forgatás eseményeit.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek

SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő
09

Autók

De miééért kellett ezt tenni az orrával?

2017. február 22. szerda