Connect with us

technokrata

Ügyfélszolgálatos történetek, 1. rész

Kütyük

Ügyfélszolgálatos történetek, 1. rész

Rengetegen reagáltak Barry Gerber kérésére az ügyfélszolgálatos történetek kapcsán. A hosszúnak ígérkező cikksorozat első részében ezekből válogatunk.

Rengetegen reagáltak az ügyfélszolgálatos történetek kapcsán feltett kérdésre. A hosszúnak ígérkező cikksorozat első részében ezekből válogatok. Minden e-mailt elolvastam és válaszoltam is, s figyeltem a fórumot is. Ha valaki ebben a részben nem találkozik saját történetével, csak figyelje a következő részeket.
Sokat tanultam ebből az egészből az ügyfélszolgálatról és az emberekről, így jöhet a folytatás. Akinek van még története, kattintson a nevemre a lap tetején, és küldjön e-mailt vagy szóljon hozzá a fórumban (az oldal alján van a link).
Mindenkinek volt valami értékes megjegyzése. Idővel igyekszem mindet közölni. Értékelem azt az erőfeszítést, amit az olvasók vállaltak történeteik lejegyzésével.
Ellenpontként ügyfélszolgálatos emberek véleményét is prezentálom majd. Mint látni fogjuk, a vásárlókkal nem éppen egyszerű együtt dolgozni. Az is érdekes, hogy néhány kiszervezett ügyfélszolgálatos cégnek egészen különleges motivációi vannak, amikor minket “segítenek”.
Néhány esetben szerkesztve közlöm a történeteket a rövidség és az érthetőség kedvéért. Végül pedig, nem ellenőriztem a történetek valóságtartalmát, hiszen ez rendkívül nehéz lett volna figyelembe véve, hogy az illetők nevét sem tudom, illetve jogom sincs a kutatáshoz. Hiába lenne meg minden, a legtöbb szolgáltató nem is tudná visszakeresni a konkrét történetet, eseményt. Mindenesetre várom az ügyfélszolgálatos cégek hozzászólásait is.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek