Connect with us

technokrata

Fekete csoki, fehér csoki, rózsaszín csoki – nem csak Gombóc Artúrnak!

Kütyük

Fekete csoki, fehér csoki, rózsaszín csoki – nem csak Gombóc Artúrnak!

Az LG bejelentette, hogy hamarosan újabb változatait dobja piacra a világszerte népszerű Chocolate telefonjának.

2006 második felében várhatóan mindenhol kapható lesz a milliós példányszámban elkelt készülék rózsaszín, illetve fehér változata, és még az év vége előtt új, prémium kategóriás Chocolate telefonok kerülnek a boltokba, melyek – elődjükhöz hasonlóan – egyedi formatervezéssel és fejlett technikai tulajdonságokkal rendelkeznek.


˝A Chocolate Phone, prémium kategóriás Black Label szériánk első darabjaként hihetetlen népszerűségnek örvend világszerte és számos országban az eladási listák élén áll. Az LG ezért folytatja a Chocolate család bővítését, így a széles választékból mindenki megtalálhatja az igényeinek megfelelő készüléket˝ – mondta Jae Bae az LG Electronics mobilkommunikációs részlegének elnöke.

A Chocolate telefon nemzetközi, májusi bemutatóját követő nyolc hét alatt több mint egy millió készüléket értékesítettek világszerte. A telefon eljutott ahhoz a réteghez, akik olyan életstílusukhoz méltó telefonra vágytak, amelyben párosul a szép külső és a fejlett belső.

˝A színes Chocolate telefonok azon vásárlóknak készülnek, akik személyiségüket a telefonjukkal is ki szeretnék fejezni. A hűvös fehér és a csábító rózsaszín változatok modern stílusúak és elegánsak, míg a következő prémium kategóriás telefonok mindegyike egyedi formatervezéssel és még az elődjénél is fejlettebb technikai tulajdonságokkal csábítja majd a vásárlókat˝ – mondta Chang Ma az LG Electronics mobilkommunikációs részlegének marketing vezetője.

Az új telefonok egyrészt már jelentős számban találtak gazdára Dél-Koreában, másrészt az LG elvégzett egy globális felmérést 18 és 35 év közötti embereken és eredmények alapján indokoltnak látja, hogy az új készülékeket a nemzetközi piacokon is bemutassa.

˝A Chocolate telefonok széles választéka a helyi piacok igényeinek megfelelően kerül bevezetésre. Az első Chocolate modell nemzetközi bemutatását egy intenzív fókuszcsoportos felmérés előzte meg, így biztosak lehettünk abban, hogy a helyi piacokon is igény lesz erre a készülékre. Biztosíthatunk mindenkit, hogy az új modellek piacra dobásánál is hasonló szellemben járunk majd el˝ – mondta Jae Bae.

˝Az LG Electronics hat formatervező központot működtet világszerte. A Szöulban, Milánóban, Pekingben, New Jersey-ben, Új-Delhiben és Tokióban található létesítmények mérnökei a vásárlói felmérések alapján alakítják ki a termékek külsejét, hogy a kész modell megfeleljen a fogyasztók igényeinek. Az LG mindig csúcstechnológiájú telefonokat gyárt, de ugyanakkor arra is figyelnünk kell, hogy a vásárlók elvárásai folyamatosan változnak. Az LG Black Label szériájának köszönhetően egyedülálló vállalkozás részesei lehetnek mind a kereskedők, mind pedig a vásárlók. A Chocolate Phone sikere igazolja a cég stratégiáját és a Black Label széria új modelljeivel az LG az első számú dizájnközpontú mobilgyártó lesz a világon˝ – tette hozzá Jae Bae.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek