Connect with us

technokrata

Reklámtorta a CTnetwork születésnapjára

Kütyük

Reklámtorta a CTnetwork születésnapjára

Az Origo is csatlakozott a több mint 300 hazai portálon egyszerű szöveges reklámokat megjelenítő CTnetwork internetes hirdetési hálózatához. A második születésnapját ünneplő szolgáltatás segítségével így mostantól a magyarországi internet-felhasználók több mint 60 százaléka megszólítható.

Böngészés közben ma több mint háromszáz magyar weboldalon találkozhatunk a CTnetwork által megjelenített, apróhirdetésekhez hasonló szöveges reklámokkal. A kezdetben tizenöt partnerből álló kör az elmúlt két évben hónapról hónapra tucatnyi új weboldallal, portállal bővült. Így a hálózat szöveges hirdetései ma piacvezető közéleti és gazdasági médiumok – többek között az RTL KLUB, a T-Online, a Napi Gazdaság, a Világgazdaság, a Kiskegyed, a Gyöngy és a Blikk – internetes felületein jelennek meg.

A dinamikus bővülésnek köszönhetően a magyarországi internet-felhasználók fele naponta találkozik a rendszerben megjelenő hirdetésekkel, de a most bejelentett partneri megállapodás ezt az arányt várhatóan 60% fölé emeli. „Az Origo csatlakozása szép szelet reklámtortával kedveskedik második születésnapunk alkalmából, mivel a magasabb lefedettség lehetővé teszi azt is, hogy új hirdetőket vonjunk be a hálózatba.” – nyilatkozta az eseménnyel kapcsolatban Kristók Balázs, a CTnetwork vezetője.

Hírnév 15 percen belül

A szakember elmondása szerint mára több ezer megrendelő regisztrálta magát a rendszerbe, akiknek jelentős része aktív befizetővé vált, s így akár 15 perc alatt bármikor új reklámkampányt indíthat el. A hirdetési hálózat sikeréhez hozzájárul az is, hogy a számlázás átkattintás alapú, azaz a megrendelők csak a tényleges érdeklődés után fizetnek.

„A CTnetwork bevételeinek kétharmada a felhasználók negyedétől érkezik be. A legnagyobb hirdetők között gyakoriak az utazási irodák, a nyelviskolák, a DVD forgalmazók vagy éppen az online webáruházzal rendelkező kereskedelmi cégek.” – árulta el Kristók. A szakember szerint ezek az elsősorban kis- és középvállalatok nagyra értékelik, hogy hirdetéseik olyan portálokon jelennek meg, amik egyébként megfizethetetlenek lennének számukra.

A megrendelők számára vonzerőt jelent az is, hogy a CTnetwork rendszerében gyorsan és rugalmasan tudják változtatni hirdetési szövegeiket, vagy indíthatnak be új kampányokat. Ez a hirdetési rendszerhez csábíthatja a nagyobb vállalatokat is, hiszen azokban az esetekben, amikor nincs szükség az imázs kommunikálására, a CTnetwork segítségével igen kedvező áron érhetik el az internetezőket.

„Szolgáltatásunk ismertségének és elismertségének növekedését mutatja, hogy míg az indulás hónapjaiban naponta csupán 250-300 ezer alkalommal jelentek meg hirdetéseink, addig mára ez a szám meghaladja 10 milliót. A csúcsot 2005. decemberében állítottuk be, ekkor napi 15 millió alkalommal jelentek meg a hirdetések, de biztos vagyok benne, hogy az új partnereknek köszönhetően idén ezt a számot könnyedén túlszárnyaljuk majd.” – emelte ki Kristók.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek