Connect with us

technokrata

Alattomos reklámok

Kütyük

Alattomos reklámok

Az internetes hirdetések kezdenek alattomossá válni – a mai reklámok észrevétlenül jelennek meg a böngészők előtt, akik azt sem tudják, hogy hirdetés „áldozataivá” váltak.

Különböző érdekelődési körű, eltérő társadalmi rétegből való és iskolázottságú ember böngészi nap mint nap a világhálót. Mindenki felkutathatja a számára legizgalmasabb, legérdekesebb megjelenéseket, mégis észre sem veszi, hogy nem csak direkt módon találhatja meg őt a hirdetések. A reklámozás olyan formáját használja fel munkájához az Etarget, mely amellett, hogy segíti az információ-rengetegben való könnyebb eligazodást, nem kell azt éreznünk, hogy megint az utunkba került egy újabb kéretlen felhívás.

Az első pár éves internetes korszak után az emberek hozzáállása gyökeresen megváltozott a világhálóhoz. Mára kifejezetten zavarónak, idegesítőnek és zaklatónak tartják az úgy nevezett bannereket, pop-up reklámokat és más ismert internetes reklámok fajtákat. Ilyen reklámok használatával ellenkező hatást válthatunk ki, mint amit szeretnénk. Éppen ezért volt szükség az olyan jellegű hirdetésekre, mint amilyeneket az Etarget kínál immár 85 – folyamatosan bővülő – szerződéses partnerportáljával.

„Cégünk hirdetési lehetőségei gyakorlatilag korlátlanok, határait csak az internet és az információ nagysága szabja meg. Rendszerünk felhasználói ma is az egyik leghatékonyabb hirdetési formát kapják tőlünk, mely célzott közönségnek szól, pontosan mérhető, kedvező árú és tartalmilag összehangolható.” – mondta Kálmán Tamás, az cég magyarországi igazgatója.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek