Connect with us

technokrata

Interware: megújult arculat és ügyfélszolgálat

Kütyük

Interware: megújult arculat és ügyfélszolgálat

Az elmúlt napokban már tapasztalni lehetett, hogy a cég megújult megjelenéssel és tartalommal fogadja honlapján a látogatókat.

A látogató a cég hagyományait megőrző, de frissebb, dinamikusabb arculattal, piros-kék színvilággal találkozhat, mely része a cég arculati megújulásának. Az új honlap új szemléletet is képvisel. A honlap mögött a portálrendszer is megváltozott, aminek köszönhetően egyszerűbb, átláthatóbb lett a korábbinál és képes az ügyfelek részéről érkező igényeket teljes mértékben kiszolgálni. Az internetszolgáltató az új portálra támaszkodva a jövőben még nagyobb hangsúlyt kíván fektetni az online ügyintézésre, ezzel is növelve ügyfelei elégedettségét.

A honlap mellett megkezdte működését az Interware Call Center is. Mostantól kibővített létszámú, jól képzett csapat fogadja folyamatosan az ügyfelek hívását az 1213 telefonszámon. A cél itt is a professzionális ügyfélkezelés megvalósítása, a várakozási és válaszadási idők minimálisra szorítása volt.

A cég novemberben nyitja megújult ügyfélszolgálati központját, ahol méltó körülmények között szolgálja ki ügyfeleit. Az ügyfélszolgálatot a cég eddigi székhelyén (1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.), de az épület 4. emeletén, a kor követelményeinek megfelelő színvonalon és funkcionalitással alakította ki, ahol gyorsan, az ügyfél számára kényelmesen állnak az ügyfelek rendelkezésére, akár a nap 24 órájában.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek