Connect with us

technokrata

Az Év Internetes Kereskedője

Kütyük

Az Év Internetes Kereskedője

Az Év Internetes Kereskedője Díj közönségszavazása lezárult – a legtöbb szavazatott kapott e-kereskedők közül szakmai zsűri választja ki a legjobbat.

Az Év Internetes Kereskedője Díj ünnepélyes kiosztására 2005. november 24-én kerül sor, amelyre a legtöbb szavazatot kapott e-kereskedők mellett a sajtó képviselői és a zsűritagok is meghívást kapnak. Az év internetes kereskedője jogot szerez arra, hogy egy évig használhassa a díj megjelölését, valamint az alapítók és a médiatámogatók által felajánlott számos kedvezményt is igénybe veheti.

A közönségszavazás során több mint 500 e-kereskedőt jelöltek meg a látogatók, és összességében 7000 szavazat érkezett. A szavazás után kialakult sorrend alapján az alábbi 10 e-kereskedő közül kerül majd ki a zsűrizés folyamán az a kereskedő, aki megkapja az Év Internetes Kereskedője Díjat: antikva.hu, bookline.hu, dvdrent.hu, ebolt.hu, fordit.hu, groby.hu, malev.hu, netpiac.hu, netpincer.hu, vebso.hu

A zsűri a döntéshez többek között értékeli a vállalkozások üzleti modelljeit, az elért üzleti eredményeket, a felhasználó-barátságot, fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetők minőségét, az ismertséget, és számtalan egyéb szempontot. A fődíj mellett a szakmai zsűri kiválasztja az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjét is.

A szakmai zsűri az alábbi szervezetek képviselőiből áll: Informatikai Vállalkozások Szövetsége, Kirowski Rt., Inter-Európa Bank Rt., Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért, Index Rt., Sanoma Rt., Portfolio.hu, Ringier Kiadó Kft., Budapesti Corvinus Egyetem – eBusiness kutatócsoport. Az átadásra kerülő díjat az Inter-Európa Bank megbízásából egy fiatal iparművész, Paulin Kristóf tervezte. A díj, ami egy önmagába visszatérő, csavart körívet ábrázol, teljesen átlátszó, különleges minőségű ólomkristályból készült. A körív-forma a folyamatos megújulást szimbolizálja, a benne lévő csillagok pedig magára a versenyre utalnak.

Az internetes közönségszavazás 2005. október 17. és november 11. éjfél között folyt. A közönségszavazás alatt nevezhető és értékelhető volt minden olyan terméket, szolgáltatást az interneten keresztül értékesítő vállalkozás, amely Magyarországon cégbejegyzéssel rendelkezik, magyar nyelvű honlappal rendelkezik, függetlenül annak típusától (webáruház, marketplace, vagy a termék/szolgáltatás értékesítését lehetővé tevő egyéb honlap).



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek