Connect with us

technokrata

Tesco gazdaságos – már mobiltelefonon is

Kütyük

Tesco gazdaságos – már mobiltelefonon is

Az IKO New Media segítségével a jól ismert Tesco-s arculat már nemcsak a termékeken, de a vásárlók mobiltelefonjain is megjelenhet.

Az IKO New Media ugyanis a hipermarket-lánc számára készített olyan – a Tesco által megadott design elemekre épülő, mobiltartalmak letöltésére alkalmas – felületet, melyről az áruház honlapjának részeként folyamatosan frissülve háttérképek, valamint a reklámokból jól ismert csengőhangok tölthetők le.

A ˝Tesco márkás˝ mobiltartalmak a szórakoztatás és a vásárlói hűség növelésének legújabb elemei. A csengőhangok és háttérképek emeltdíjas SMS-ben rendelhetők meg, vagy küldhetők el barátok, ismerősök mobiltelefonjaira.

˝Annak idején az első nagy volumenű, hazai interaktív kampányt – egy FMCG cégnek készített féléves SMS Kassza nevű promóciót – az IKO New Media jelenlegi csapata készítette; most pedig Magyarország egyik legismertebb brandjét, a Tescot erősíti ˝márkás˝ mobiltartalom-szolgáltatással. Az IKO New Media számára kiemelten fontos, hogy olyan innovatív, mobil és vezetékes telefon alapú marketingeszközöket ajánljon ügyfeleinek, melyek segítségével a márkák látvány- és hang-elemei erősödnek a vásárlói hűség programokban, és egyben szórakoztatóak is. A reklám- és marketingpiac világszerte nagy változások előtt áll a mobiltelefonok elterjedése miatt; ezt a folyamatot a harmadik generációs (3G-UMTS) hálózatok kiépülése tovább gyorsítja majd˝ – mondta Vidus Ildikó, az IKO New Media ügyvezetője.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek