Connect with us

technokrata

Vélemények a Depóban

Kütyük

Vélemények a Depóban

Hazánk vezető elektronikus piactere néhány héttel ezelőtt vizuális megjelenését tekintve frissült, de a mai napon olyan új funkciók bemutatására is sor került, melyek jelentősen megkönnyítik az internetezők számára az egyes műszaki termékek összehasonlítását és értékelését.

A regisztrált látogatók ezentúl hozzászólásokat írhatnak a Depo.hu oldalain megtalálható termékekről és az azokhoz kapcsolódó tapasztalataikról, valamint a teljesített és kiszállított rendelések után több szempont alapján osztályozhatják a forgalmazókat is. A hozzászólások moderálás után kerülnek majd ki az oldalra, és az elektronikus piactér üzemeltetői arra is gondoltak, hogy az egyes rendelések kommentárjainak a vásárolt terméktől függően más és más súlyt adjanak – így nem fordulhat majd elő, hogy a forgalmazók egymást próbálják meg lejáratni.

„A Depo.hu megújítása során arra koncentráltunk, hogy az internetezők számára minél egyszerűbbé tegyük az egyes termékek összehasonlítását és kiválasztását.” – nyilatkozta Szabari László, a Hírek Média portfoliójába tartozó Depo.hu üzletág vezetője. Így az áruház vásárlói ezentúl a termékek megfelelő tulajdonságait egymás mellett, oszlopokban hasonlíthatják majd össze, miközben azt is láthatják, hogy az adott termékeket melyik kereskedőnél vásárolhatják meg a legkedvezőbb áron. „A keresési-összehasonlítási rendszer megújítása mellett új termékkategóriákat is nyitunk. Megtalálhatóak lesznek a Depo.hu-ban a játékkonzolok, és szeretnénk a házimozi kategóriát is felfuttatni. Ezen kívül külön kategóriában kerülnek feltüntetésre a remarketed (újra forgalomba hozott) számítógépek is, melyek eddig sok gondot okoztak azzal, hogy alacsony áruk miatt mindig a keresési listák elején jelentek meg.” – mondta Szabari, aki hozzátette, hogy az elmúlt 6 évben dinamikusan növekvő Depo.hu jelenleg már több mint 100 cég műszaki, szórakoztató elektronikai és számítástechnikai árukínálatát tartalmazza.

A forgalmazók is nyernek
A megújult piactér nem csak a vásárlók, de a forgalmazók számára is tartogat új megoldásokat. A napidíjas rendszer helyett az üzemeltetők AV, azaz megjelenés alapú hirdetéseket vezettek be, így a partnerek saját elképzeléseik alapján oszthatják el a megjelenéseket a termékek és a felületek között. Ezen kívül egyszerűbbé válik az adminisztráció: egyrészt a rendszer kiegészül automatikus egyenleg-értesítőkkel, másrészt egyszerűsödnek a szolgáltatási csomagok.

A Depo.hu megújításával párhuzamosan a piactér üzemeltetői több hosszú távú marketing kampányt indítanak annak érdekében, hogy tovább növeljék a szolgáltatás népszerűségét, és olyan internetezőket is az oldalra csaljanak, akik nem az eddig megszokott közönségbe tartoznak. Így többek között hamarosan bővítésre kerül a Depo.hu Ajánló adatbázisa, illetve növekszik azon weboldalak száma, ahol a Depo.hu hirdetései megjelennek.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek