Connect with us

technokrata

Fotexnet: 50 ezer termék az Interneten

Kütyük

Fotexnet: 50 ezer termék az Interneten

Szeptemberi újraindulását követően a Fotexnet Áruház immár több mint 25 részleggel és több, mint ötvenezer termékkel várja vásárlóit.

A nyári publikus bétateszt és a szeptemberi hivatalos indulás óta több, mint 25 márka és e-kereskedelmi vállalat választotta a Fotexnet Áruházat e-kereskedelmi partnerének. A partnerek 25 kategóriában több, mint ötvenezer termékkel várják a vásárlókat. Az áruház rendkívül gyors bővülése egyben a Fotexnet Áruházat üzemeltető Fotexnet eCommerce Suite szoftver sikere is: az egyszerű létrehozás és az adatkapcsolati harmonizáció révén a már e-kereskedelemmel rendelkezők gyorsan csatlakozhatnak a Fotexnet Áruházhoz. Azok, akik most kezdenek bele az internetes termék- vagy szolgáltatásértékesítésbe, a könnyen kezelhető adminisztrációs felületen számos, a termékfeltöltést és áruházadminisztrációt könnyítő szolgáltatással találkozhatnak.

„A szolgáltatásunk iránt fokozodó érdeklődést tapasztalunk, egyre több vállalat jelzi, hogy a Fotexnet Áruházban szeretné termékét vagy szolgáltatását értékesíteni.” – emelte ki Porkoláb Péter, a Fotexnet Kft. ügyvezetője. A Fotexnet Kft. év végéig hasonló ütemű bővülést vár.

A Fotexnet Áruház bővülésének következő fázisában a vállalat rövidesen elindítja Express nevű e-kereskedelmi csomagját, amelyet kifejezetten azon kis- és középvállalatok számára fejlesztett ki, akik alacsony ráfordítással szeretnének nyitni az internetes piac felé.

A Fotexnet Áruház sikerét a látogatottsági és forgalmi statisztikák is alátámasztják. „Az újraindulást követő promóciós kampánynak és a márkás, minőségi termékkínálatnak köszönhetően kedvezően alakul az áruház forgalma, a már csatlakozott partnereink közül többnek már most profitábilis a Fotexnet Áruházban üzemelő boltja.” – mondta el Somodi Tamás, a Fotexnet Kft. értékesítési vezetője.

Az áruház szolgáltatásával a Fotexnet Kft. kereskedelmi partnerei is rendkívül elégedettek. „A Fotexnet Áruházban lévő áruházunkban gyakorlatilag egy hagyományos üzlethelyiségnek megfelelő forgalmat bonyolítunk, azonban mindezt kimagasló költséghatékonysággal tudjuk megtenni.”” – hangsúlyozta Ungurián László, a Rightphone Kft. ügyvezető igazgatója. „A közvetlen vásárlások mellett a Fotexnet Áruházban való jelenlét indirekt hatását is érezzük, hiszen sok vásárlónk a Fotexneten értesül egy-egy termékünkről, akciónkról, majd az üzlethelyiségünkben vagy kereskedőinken keresztül vásárolja meg azt.” – tette hozzá T. Kovács János, a Wallitrade Kft. cégvezetője.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek