Connect with us

technokrata

Internet Hungary Konferencia

Kütyük

Internet Hungary Konferencia

2005 október 11-12-én, a Club Tihanyban immáron hatodik alkalommal lesz az internet felhasználók- és szolgáltatók valamint az IT- és a médiaszakemberek éves szakmai találkozója, az Internet Hungary Konferencia.

A rendezvényen elhangzó több fórum és előadás témáját a gyakorlati élet szempontjai alapján veszik górcső alá. A piac nem nélkülözheti a kutatási adatokat. Az egyes témák előtt tényekkel, adatokkal, számokkal szolgálnak az adott területről. A konferencián előadó szakemberek az üzleti és a mindennapi élet azon területeit vizsgálják, ahol az internet már széles körben elterjedt, és erős befolyást gyakorol a hagyományos üzleti, média-, reklám- és egyéb tevékenységekre.

Sikeres üzleti modellek a neten
E-commers: Plaza vagy áruház? Online fizetési technikák. Mennyit keresnek az erotikus tartalomszolgáltatók? Fogadások a neten. Munkaközvetítés és fejvadászat a neten. Idegenforgalom offline versus online.

Reklámtevékenység a neten
Győzelmi jelentések és panaszos tirádák váltakoznak az online reklámpiac alakulásának megítélésével kapcsolatban. Mi az igazság? Virágzik, vagy stagnál az online hirdetési piac?Milyen termékeket reklámoznak a neten? Rosszul „sales”-elnek a tartalomszolgáltatók? Értetlenek a médiatervezők? Ellenségesek a hirdetők? Mit tehetne a piac a helyzet megváltoztatása érdekében? (pl. piaci összefogás?) Megfelelők-e a mérési módszerek? Miért vannak értelmezési viták? Kinek az érdeke lenne, hogy a tömegcikkek megjelenjenek a neten? Van hatékonyabb hirdetési forma, mint a banner? Villognak, vibrálnak, ki-be ugrálnak, kitakarnak… lehet hogy ez így sok? Melyik média mennyibe kerül? (TV-től az online-ig)

A biztonságos (információs társadalom) megteremtésének feltételei
Amire még Orwell sem gondolt volna?!Mitől lesz biztonságos, mégis élhető az információs társadalom? Kinek a dolga bejelenteni, ha a neten törvénytelen tevékenységeket lát? Ki felel a tartalom tartalmáért?

Telekommunikáció és a net
Fejlődik a gazdaság, az üzletemberek pedig új területeket keresnek. Az ITC cégek igyekeznek egymás szolgáltatásait átvenni, bővítve saját palettájukat. Jön a WiFi, a Wimax, a VOIP, a Net-tv… Milyen kihívást jelentenek a „hagyományos” távközlési cégeknek az új technológiák, triple play megoldások? Milyen választ adnak a kihívásra a lassan mozduló (?) mammutok? Létezik ingyen ebéd, ingyen telefon, ingyen internet? Ha nem, akkor ki fizet a végén? Mi várható a távközlési és internetpiacon? Leesnek az árak? Vagy a nagyok lefölözik gazdasági erejükkel élve az új üzletágakat (is)? NGN-NGN Jön!

Internet kontra hagyományos média. Ki nevet a végén?

Felmérik az internet térhódításával megváltozó tévénézői szokásokat, a szerzői jogok és a tartalom felelősségének kérdését és a blogok elterjedésének hatását a hírportálok működésére.

Részvételi díjak
2005. október 11. 38 500 + áfa
2005. október 12. 28 750 + áfa

Szállásdíj
1 ágyas szoba 15 600 + áfa
2 ágyas szoba 9800 + áfa/fő



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek