Connect with us

technokrata

Pamela Anderson jött, látott, győzött… és maradt

Kütyük

Pamela Anderson jött, látott, győzött… és maradt

Tíz év alatt senki nem tudta megdönteni – Anderson trónja megingathatatlan.

Legalábbis a Lycos-nál. Az USA-ban népszerű keresővel ugyanis tíz év alatt a legtöbben a (festett)szőke hölgy szilikonos bájaira voltak kíváncsiak – Britney Spears pedig „sehol sincs”. Az amerikai vállalatnál 1995 szeptembere óta követik figyelemmel a legnépszerűbb kifejezéseket, amikről az emberek a cég webes keresőjén keresztül kívántak többet megtudni. Ennek a listának az élén áll a Baywatch egykori sztárja.

Mindazonáltal igazságtalanság lenne leírni a nemrég kismamává avanzsált Spears kisasszonyt, akinek elévülhetetlen érdemei vannak a modern (pop)zene minőségének magasabb szintre való emelésében. A (minő meglepetés, szintén szőke) hölgy negyedikként futott be a listán. Az első tízbe egyébként még olyan szavak, kifejezések, nevek jutottak be, mint például a Pokemon, a Las Vegas vagy a karácsony. Az együttesek közül az N´ Sync bizonyult a legkedveltebbnek, míg a sportolók közül (a szintén szőke) Anna Kournikova lett az első. A legnépszerűbb tévéfilm a Simpsons lett a keresések alapján rangsorolt lista szerint (Marge szerencsére üde kék színt vitt az egyhangú blond-style-ba), míg a mozik urának a Csillagok Háborúja bizonyult.

Talán árnyaltabb (bár minden bizonnyal még inkább szőkében gazdagabb) eredményt adott volna az első 50 találat, ha a Lycos nem hagyja ki a szexuális tartalomra utaló kifejezéseket. A vállalat azonban úgy döntött, hogy a pornográf tartalmak nem vehetnek részt a Top 50-ben (talán azért, mert akkor egyértelműen uralták volna?). Az azért hozzátartozik a képhez, hogy Pamela Anderson népszerűsége akkor ugrott meg igazán, amikor 1997-ben az akkori férjével együtt, saját használatra szánt szexvideo kikerült az Internetre.

A Google évente teszi közzé hasonló listáját, amelyet már két éve vezet Britney Spears.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek