Connect with us

technokrata

Megújult a Fotexnet Áruház

Kütyük

Megújult a Fotexnet Áruház

Az áruház 2005. szeptember 5-étől több mint 20 termékkategóriával, neves kereskedelmi partnerekkel és megújult külsővel várja vásárlóit.

A korábbi, mintegy százezer cikket tartalmazó termékpalettához képest olyan népszerű kategóriákkal bővül a Fotexnet Áruház termékkínálata, mint az élelmiszer, a ruházat, a gépjárművek, a biotermékek, valamint a wellness-hez és az egészséges életmódhoz kapcsolódó termékek.

A hazai e-kereskedelmi piac olyan jelentős szereplőivel alakítottak ki együttműködést, mint a Libri, a G´Roby, a Virágneked vagy a Házipatika.com, de a partnerek között megtalálhatók az olyan jelentős világmárkák forgalmazói, mint a Xerox, a HP, a JVC vagy a Pierre Cardin is; mondta Porkoláb Péter, a Fotexnet Kft. ügyvezetője.

Az éppen fél évtizede működő Fotexnet Áruházzal kapcsolatos fontos változás, hogy az mostantól online piactérként működik, azaz a logisztikai feladatokat és a kiszállításokat nem az áruházat üzemeltető Fotexnet Kft., hanem az áruházban termékükkel megjelenő kereskedelmi partnerek látják el. Így a Fotexnet Áruház minden eddiginél szélesebb termékkínálatot tud kialakítani és vásárlóinak kínálni. A Fotexnet Kft. által kifejlesztett lépcsőzetes e-kereskedelmi megoldások segítenek a hazai kis- és középvállalatoknak alacsony költségek mellett belépni az online kereskedelmi piacra, majd az internetes értékesítési volumen növekedésével személyre szabott megoldásokkal támogatni azt. Valamennyi vállalat esetében cél: saját online vevőkör kialakítása és saját webáruház üzemeltetése.

Az a növekedés, melyet a Fotexnet az Áruház működtetése közben tapasztalt, előrevetítette, hogy a vállalat internetes megoldásszállítóból, rövid időn belül logisztikát fejlesztő és működtető céggé válik; a menedzsment pedig az eredeti cégprofil megőrzése mellett döntött. A Fotexnet Áruház egy saját fejlesztésű, a megváltozott igényeket tökéletesen kiszolgáló új e-kereskedelmi szoftverrendszerre épül. A cél egy olyan rendszer kialakítása volt, amelyben a partnerek egyszerűen tudják üzemeltetni áruházaikat, ugyanakkor lehetőséget ad partnereinknek különböző, személyre szabott megoldások kivitelezésére.

A Fotexnet Áruház megnyitását háromhetes publikus bétateszt előzte meg, amelynek során az áruház kereskedelmi partnerei működés közben tudták kipróbálni az áruház üzemeltetését, valamint a vásárlói visszajelzések alapján sor került fejlesztésbeli változtatásokra is, a felület még jobb használhatósága érdekében.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek