Az európai WCDMA piacot a múlt évben 8,1 millió készülékre becsülték, ami az idén a gyors növekedésnek köszönhetően elérheti a 22 millió készüléket. Így az európai a világ legnagyobb WCDMA telefonpiaca.
Az LG Electronics, megelőzve más vezető mobilgyártókat, elsősorban azért lett első, mert digitális készülékeiben és WCDMA telefonjaiban az általa kifejlesztett élvonalbeli technológiákat alkalmazza, amelyek biztosítják a videotelefon kapcsolatot, a stabil minőségű kommunikációt, valamint az akkumulátorok tartósságát, a kompakt méretet és a kifinomult formatervezést. Ezeknek és számos egyéb kiváló tulajdonságának köszönhetően az LG készülékek kitűnnek a versenytársak hasonló termékeinek sorából.
2004-ben az LG Electronics továbbfejlesztette partnerkapcsolatait Európa legnagyobb 3G mobilszolgáltatóival: a Hutchisonnal, a francia Orange-dzsal és a spanyol Telefonicával. Így most a társaságok kölcsönösen hasznos kapcsolatokat ápolhatnak egymással, és mindez hozzásegítette az LG Electronics-ot az első számú piaci pozíció megszerzéséhez.
2004-ben az LG Electronics látta el WCDMA telefonokkal Észak-Amerika legnagyobb mobilszolgáltatóját, a Cingular Wireless-t. Ennek köszönhetően az LG Electronics az első koreai székhelyű mobiltelefon szállító, aki elérte ilyen irányú célját. Az LG ezt szem előtt tartva, a WCDMA szolgáltatás bevezetésével egyidejűleg – az év második felében – innovatív designnal és multimédiás szolgáltatásokkal felszerelt készülékeket dob piacra Észak-Amerikában.
Az LG Electronics stratégiája: csúcstechnológiájú WCDMA készülékeit, marketing képességeit, és az európai WCDMA mobilpiacon betöltött első számú helyét kívánja használni arra, hogy megerősítse márka imidzsét, amely szerint a társaság az észak-amerikai WCDMA piac globális felsőkategóriás telefongyártója.
Az LG Electronics több mint 20 féle WCDMA telefonnal kívánja ellátni a globális WCDMA piacot megszilárdítva ezzel vezető szerepét a Nokia, a Motorola és a NEC, vagyis a WCDMA piac legerősebb játékosai között. Az LG Electronics becslése szerint a teljes globális piac 50 millió készüléket tesz ki, ezért a cég megerősíti jelenlétét a piacon.