Connect with us

technokrata

Hívásátirányítás az előre fizető Vodafone ügyfelek részére is

Kütyük

Hívásátirányítás az előre fizető Vodafone ügyfelek részére is

A Hívásátirányítás szolgáltatás aktiválása valamennyi előre fizető (pre-paid) Vodafone-os ügyfél számára folyamatosan történik, a 2005. május 18. és június 1. közötti időszakban.

A Hívásátirányítás szolgáltatás lehetőséget ad arra, hogy a bejövő hívásokat tetszőleges telefonszámra irányítsuk át. A hívásokat át lehet irányítani feltétel nélkül, illetve olyan esetekben, amikor a telefon foglalt vagy kicseng, de nem vesszük fel vagy ha nem elérhető (ki van kapcsolva, szolgáltatással nem lefedett területen tartózkodunk).

A Vodafone a Hívásátirányítás szolgáltatást automatikusan biztosítja.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek