Bemutatták továbbá a Team megújult Opel Fronteráját, amelyben Szalay Balázs ez évben is nekivág a december 31-én induló versenynek.
Korunk két kiemelkedően embert próbáló kihívása a – korábban Párizs-Dakar – mára Dakar elnevezésre egyszerűsödött sivatagi rally és a mobilkommunikáció. Mindkettő milliókat érdekel, mindkettőben roppant éles a verseny és fontos a technikai, technológiai felkészültség, de a legtöbb mégis az embereken múlik. A Dakar esetében a versenyzőkön, a mobilkommunikációban az innovatív fejlesztőkön, a mobilpiacon a vásárlókon.
Somlyai Dóra, a Pannon GSM vállalati kommunikációs igazgatója a sajtótájékoztatón elmondta: ˝A Pannon GSM djuice márkája – amely alig egy éve mutatkozott be ahazai piacon, előfizetőinek száma pedig mára megközelíti a 300 ezret – nemcsak a Szalay Dakar Team-et támogatja, de szeretné az ügyfelek számára kézzelfoghatóvá tenni magát a versenyt is. A djuice és a Pannon GSM előfizetői – tartalomszolgáltató partnereinknek, többek között a Motorolának köszönhetően – friss híreket és képeket tölthetnek le a Dakar rally ideje alatt a wap.djuice.hu portálról. A verseny történései és a Szalay Dakar Team eredményei nyomonkövethetőek, és olyan exkluzív képek is letölthetők erről az oldalról mobiltelefonra, amelyeket a Team tagjai maguk készítenek és küldenek a sivatagból telefonjuk segítségével˝.
Hajagos Rita, a Motorola PR menedzsere hozzátette: ˝A Motorola a legfejlettebb kommunikációs eszközöket biztosítja a csapat számára, akik az idei rallyn már a vezetéknélküli Bluetooth technológiával ellátott berendezéseket használják majd. Fontosnak tartjuk, hogy csúcskategóriájú fejlsztéseink a technikai sportokban a gyakorlatban is használhatóak legyenek. A rally eseményei itthon is nyomon követhetők: mobil internet oldalunkon minden nap friss híreket és letölthető képeket találnak a rally-ról az érdeklődő mobilosok˝.
A djuice és a Motorola sok sikert és – legalább – a tavalyihoz hasonló eredményes szereplést kíván a Szalay Dakar Teamnek.