Connect with us

technokrata

Mindent egy számon: megújul a Pannon GSM telefonos ügyfélszolgálata

Kütyük

Mindent egy számon: megújul a Pannon GSM telefonos ügyfélszolgálata

Az ügyfelek elégedettségének növelése érdekében 2004. november 27-étől két, könnyen megjegyezhető hívószámon, a Pannon GSM hálózatából díjmentesen hívható 1220-as és egy prémium szolgáltatást nyújtó 06-20-2000000-os telefonszámon érhető el a Pannon GSM ügyfélszolgálata.

Minden fontos információ és segítségnyújtás mostantól ezen számok hívásával lesz hozzáférhető.

A cég nemrég bevezetett azonnali és személyes segítségnyújtást biztosító 06-20-2000000-os hívószáma hamar népszerű lett az ügyfelek körében, és erre a nap huszonnégy órájában működő prémium szolgáltatásra most a társaság további erőforrásokat is biztosít.

Az eddigieknél egyszerűbben elérhető, szolgáltatásait tekintve azonban ugyanolyan teljes körű a 1220, a Pannon GSM régi-új és bevált ügyfélszolgálati hívószáma. Az eddig különböző telefonszámokon elérhető funkciók összessége – tájékoztatás, hibabejelentés, számla ügyintézés, tudakozó – mostantól ezen egyetlen szám felhívásával lesz díjmentesen elérhető és igénybe vehető. A kibővített menürendszerű 1220-as ügyfélszolgálat a Pannon hálózatából díjmentesen hívható.

Amennyiben azonnali segítséget szeretnénk kérni ügyintézőtől és nincs szükségünk vagy időnk az automatikus menürendszer nyújtotta szolgáltatásokra, úgy a ˝KÉTMILLIÓS˝ szám hívásával azonnal elérhetjük az ügyfélszolgálat egy munkatársát. Ez a 06-20-2000000 (azaz a ˝kétmilliós˝) szám bármely hazai vagy külföldi hálózatból a hívó fél tarifacsomagjának megfelelő percdíj ellenében érhető el.

A telefonos ügyfélszolgálat átalakításának során a Pannon GSM különös gondot fordított arra, hogy ez az egyszerűsítés semmilyen nehézséget ne okozzon az előfizetőknek. Ezért az automata információs vonal az eddig használatos számokon november 27-e után is elérhető marad.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek