Connect with us

technokrata

Egyre népszerűbb itthon is az internetes bevásárlás

Kütyük

Egyre népszerűbb itthon is az internetes bevásárlás

Az Origo bevásárlóközpont egyre népszerűbb az internetezők körében: jelenleg átlagosan ötezren látogatják naponta, ami duplája a januárban mért adatoknak.

Az év folyamán egyenletesen nőtt a bevásárlóközpont virtuális boltjainak száma, így a vásárlók ma már több mint 100 cégnek – köztük világmárkák kereskedőinek – 30.000 termékajánlatából lehet vásárolni az Interneten. Egy-egy vásárlás értéke átlagosan 10-16 000 forint, és kedvező tendencia, hogy az emberek az internetes vásárlásra egyre fogékonyabbak kisebb, hétköznapi szükségleteik kielégítése esetén is.

A bevásárlóközpont sikeréhez nagyban hozzájárul, hogy szorosan együttműködik Magyarország egyik leglátogatottabb hírportáljával, a szintén az Axelero által üzemeltetett Origo-val. A webboltok tulajdonosai kedvező konstrukciókban ajánlhatják termékeiket a portál erre a célra fenntartott felületein, valamint az áruház közel 28.000 regisztrált felhasználójának havi rendszerességgel küldött hírlevélben. A kereskedők így nem elszigetelten, hanem egy nagy látogatottságú központi rendszeren keresztül juttathatják el ajánlataikat a potenciális érdeklődőkhöz.

˝Az Axelero hisz abban, hogy az e-kereskedelem a kezdeti nehézségeken túljutva hazánkban is népszerű és kedvelt értékesítési forma lesz, és az Internet-penetráció növekedésével párhuzamosan egyre komolyabb üzleti lehetőséget jelent majd.˝ – mondta Weyer Balázs, a portál főszerkesztője – ˝Cégünk elkötelezett ennek a folyamatnak a gyorsítása érdekében, és elégedett az Origo bevásárlóközpont eddigi eredményeivel. Célunk, hogy 2005-ben megtöbbszörözzük a tranzakciókat, és webboltjaink számát több százra növeljük.˝



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek