Connect with us

Hirdetés

technokrata

Változások a Nokia háza táján

Kütyük

Változások a Nokia háza táján

A Nokia több új fegyvert is be kíván vetni annak érdekében, hogy piaci részesedésének csökkenését meg tudja állítani.

A Financial Times című üzleti lap német kiadásának közlése szerint a piacvezető finn vállalat a jövőben hat új kategóriát kíván felállítani a mobiltelefonok piacán, melyek rendre a következők: Premium (felsőkategória), Fashion (divat), Classic (klasszikus), Active (aktív), Expression (önkifejező), Entry (belépőszintű). Ugyancsak friss hír, hogy a Nokia mobiltelefon márka újrafényesítését arra a Keith Pardyra bízzák, aki mostanáig a Coca-Cola konszern vezető beosztású munkatársa volt.

Ahogy arról korábban már beszámoltunk, a Nokia piacrésze az elmúlt hónapokban jelentős zsugorodáson ment keresztül, ami a cégvezetők szerint elsősorban annak ˝köszönhető˝, hogy a vállalat a közelmúltban nem dobott piacra igazán sikeres, a vásárlók elvárásainak maximálisan megfelelő készülékeket. Komoly hibának bizonyult, hogy a Nokia rendkívül későn jelent meg az oly népszerű, széthajtható kialakítással rendelkező mobiltelefonok piacán, ezenkívül pedig nem mehetünk el szó nélkül a mellett, hogy a vállalat N-Gage játékgépe a várakozások alatt teljesített.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés