Connect with us

technokrata

Segítség az allergiásoknak: polleninformációk az Interneten, SMS-ben

Kütyük

Segítség az allergiásoknak: polleninformációk az Interneten, SMS-ben

2004. júniusában újra elindul az a hasznos szolgáltatás, amely az allergiásokat segíti kínzó tüneteik csökkentésében valamint naprakész információkkal segíti- az orvosokat az allergiában szenvedő betegek kezelésével kapcsolatban.

Ki tudja, hogy mikor kezdődik a polleninvázió, és milyen intenzitású? A PollenSMS aktuális információival előre jelzi a várható veszélyt.

Rendszeresen kaphatnak értesítést az allergiától szenvedő betegek mobiltelefonjaikra valamint a szakemberek, az orvosok e-mailen és az Interneten az éppen virágzó növények virágporainak koncentrációjáról az ÁNTSZ heti frissítésű adatai alapján. A szolgáltatás személyre szabott és rugalmas: mindenki maga állítja be, hogy az ország mely területére, illetve mely növények pollenadataira kíváncsi és mindezt milyen gyakorisággal szeretné tudni. A rendszer rugalmasan alkalmazkodik a változásokhoz is: előzetes kérésre, utazás esetén, az ország területén belül, a megváltozott helyszín adatait is szolgáltatja.

A szolgáltatás igénybevételéhez a PollenSMS weboldalára kell ellátogatni regisztráció céljából. Ott magunk állíthatjuk be a kívánt információt és az SMS-értesítés gyakoriságát. A honlap minden olyan információt és szolgáltatást tartalmaz, amely az érintettek érdeklődésére tarthat számot: konzultálhatunk egy allergológus-tüdőgyógyász szakorvossal, a témába vágó könyveket kereshetünk online könyvesboltokban, átfogó pollenjelentést kaphatunk az egész ország területére nézve, sőt fényképen is megismerkedhetünk a „bűnösökkel˝ vagyis azokkal a növényekkel, melyeket ajánlott elkerülnünk.

A szolgáltatás egyik legfontosabb része az előrejelzés. A felső légúti allergiás tünetek ugyanis akkor csillapíthatók hatékonyan gyógyszeres úton, ha a kezelést a tünetek kialakulása előtt megkezdjük. A már kifejlődött tüneteken kevesebbet segítenek a gyógyszerek. Így ez a szolgáltatás sokat tehet a szénanáthás betegek tüneteinek enyhítésére.

24 órás ügyfélszolgálat: 06/30/587-8300

A rendszert a Pallas Technologies fejlesztette és működteteti. A Pallas Technologies mobilkommunikációs igények kiszolgálására szakosodott, az ehhez szükséges szoftvert, hardvert és kommunikációs csatornát biztosítja.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek