Connect with us

technokrata

Gyorsan népszerű lett a djuice mobil márka

Kütyük

Gyorsan népszerű lett a djuice mobil márka

November elején az egész ország azt találgatta, mi lehet a djuice – a helyes kiejtést mindenesetre hamar a közönség fejébe véste a szellemes hirdetés.

Azóta szinte mindenki tudja, hogy a Kolumbusszal beszélgető indián a Pannon GSM új mobil márkáját népszerűsítette. Utánajártunk, hogy milyen fogadtatásra talált Magyarországon a kifejezetten az újdonságok iránt fogékony, aktív társasági életet élő mobilosoknak szánt nemzetközi márka.

˝A djuice-t az különbözeti meg más mobil márkáktól, hogy teljes mértékben lefedi egy jól körülírt, pontosan meghatározható és viharosan bővülő felhasználói tábor igényeit – és nem csak a kommunikáció tekintetében˝ – értékelte a márka első negyedévét Klaus Rasmussen, a Pannon GSM vezérigazgatója. ˝Örömünkre szolgál, hogy ez a célközönség – a javarészt egyedülálló, aktív társasági életet élő, izgalmat és kihívásokat kereső fiatalok és fiatal szelleműek, akik nyitottak az újra, a kalandosra, és mindezt meg is engedhetik maguknak – a jelek szerint valóban közeli társra lelt a djuice-ban˝.

Mint megtudtuk, a titokzatosan induló reklámkampány megtette hatását: a djuice egyetlen hónap alatt megközelítette a Magyarországon hosszú ideje működő különböző mobil márkák ismertségét. A djuice vásárlói célcsoportjának 90 százaléka már az év vége előtt tisztában volt azzal is, hogy a Pannon GSM új, önálló márkáját takarja a név. Sőt, nem csak tisztában voltak ezzel, de éltek is a választás lehetőségével: növekvő számban választották a djuice márkát.

˝A djuice felhasználói számára a mobiltelefon több, mint a kapcsolattartás szükségszerű eszköze˝ – elemezte tovább a tapasztalatokat Klaus Rasmussen. A társadalmi érintkezés, az ismeretszerzés természetes módjának tartják, így aztán szinte folyamatosan használják is telefonjukat: a djuice bevezetése óta eltelt rövid idő alatt is kiderült, hogy mind a kártyás, mind a számlás djuice-osok az átlagosnál több szöveges és multimédiás üzenetet küldenek, gyakrabban keresik őket és ők is sűrűbben indítanak hívást. Szintén egyedi, hogy számlás és kártyás szolgáltatások pecdíjai azonosak (csak számlázás egysége eltérő), és a kedvezményes időszak is egységesen délután 4 órakor kezdődik, ami jól ileszkedik a fiatalok napirendjéhez.

Hasonló lelkesedéssel látogatják a WAP-oldalakat is, ahonnan a Pannon GSM előfizetők átlagánál közel nyolcszor több tartalmat töltenek le. Ez nem véletlen, hiszen rengeteg újszerű, hasznos és érdekes szolgáltatás között válogathatnak a síinformációktól kezdve a gépjárművek rendszámellenőrzésén és az apróhirdetések feladásán át a Béres Alexandra nevével fémjelzett, testre szabott fitnesz programokig. Ez a sokoldalú tartalomszolgáltatás a djuice egyik sarokköve, amit kedvező GPRS tarifákkal tesz még elérhetőbbé a szolgáltató, így aztán kiemelkedő WAP és MMS forgalmukhoz képest fajlagosan kevesebbet költenek a djuice előfizetői. A djuice készülék-kínálata is egyedi, hiszen csak színes kijelzős, GPRS és MMS képes készülékekkel vásárolható, és a váltásra hajlandó Pannon GSM előfizetőknek is ajánlott, hogy ilyen funkcionalitással rendelkező készüléke legyen.

A djuice azonban nem csak nyújtja, de ˝gyártja˝ is a WAP-os tartalmakat. A márka által támogatott összes rendezvényről, eseményről részletes híradás, azokhoz kapcsolódó háttérképek és egyéb tartalmak találhatók a WAP oldalakon, legyen az a Gyűrűk Ura trilógia harmadik részének premierje, a Magyar Vándor című új magyar sikerfilmhez kapcsolódó exkluzív tartalom, a budapesti Motocross Freestyle show vagy a Hat Nemzet Jégkorong Torna.

Mindezeket az élményeket valóban testközelbe hozza a djuice. A minden előfizető számára nyitott, ingyenes klub, a djuice Xtra szerencsés tagjai ugyanis a márka által támogatott sporteseményeket, filmeket vagy koncerteket személyesen is élvezhetik. Így két djuice-os végigkísérhette a Párizs-Dakar rali mezőnyét a sivatagi versenyen, közel kétszázan az országban elsőként nézhették meg a Magyar Vándort, a djuice partnereinél pedig folyamatos és időszakos kedvezmények, akciók várják az előfizetőket.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek