Connect with us

technokrata

Veszprémben is márkaüzletet nyitott a Vodafone

Kütyük

Veszprémben is márkaüzletet nyitott a Vodafone

Veszprém belvárosában nyitotta meg legújabb márkaüzletét a Vodafone. Ezzel a világ vezető mobilszolgáltatója tovább bővítette országos márkabolt-hálózatát, így ma már 20 márkaüzlete van Magyarországon: 15 valamelyik megyeszékhelyen vagy nagyobb városban, míg a többi öt a fővárosban.

A Vodafone célul tűzte ki, hogy valamennyi megyeszékhelyen rendelkezzen saját márkaüzlettel: a budapesti bevásárlóközpontokon, a Duna Plazán, a WestEnd-en, a MOM Parkon, a Mammuton és az Europarkon kívül. Így Győrben, Szombathelyen, Miskolcon, Szegeden, Békéscsabán, Debrecenben, Kaposváron, Pécsett, Székesfehérvárott, Nyíregyházán, Nagykanizsán, Egerben, Szolnokon, Kecskeméten és most már Veszprémben is található Vodafone márkaüzlet.

A Vodafone szolgáltatásai eddig is elérhetők voltak az értékesítő partnerek segítségével, de a vállalat mindig is hangsúlyt fektetett arra, hogy kiépítse saját magyarországi márkaüzlet-hálózatát is. A város szívében, az Óváros tér 1. szám alatt található modern, 60 négyzetméter vásárlóterületű üzlet négy értékesítési munkatárssal dolgozik, akik ügyfélszolgálati feladatokat is ellátnak, tehát az érdeklődők nem kizárólag vásárlással kapcsolatos kérdéseire is készséggel válaszolnak. Ezen kívül a márkabolt a Veszprém megye szervizfelvételi pontjaként is működik. A veszprémi üzlet hétfőtől szerdáig és pénteken 9-17 óráig, csütörtökön 9-18 óráig, szombaton pedig 9-13 óráig várja az érdeklődőket.

˝Számunkra egy pillanatig sem volt kérdéses, hogy Veszprémben nyissunk-e saját márkaüzletet, azonban meg kellett várnunk, hogy a legkedvezőbb körülmények között tegyük meg ezt. A Vodafone mindig is hangsúlyt helyezett minőségi szolgáltatásaira, így most is arra törekedtünk, hogy a város és vállalatunk hírnevéhez méltó, ügyfeleink igényeit kielégítő, színvonalas helyen kínálhassuk szolgáltatásainkat. Az Óváros tér 1. szám alatt található márkabolt valamennyi elvárásnak meg tud felelni, tehát minden feltétel adott ahhoz, hogy rövid idő alatt dinamikus fejlődést érjen el˝ – nyilatkozta Németh Attila, a Vodafone kereskedelmi igazgatója.

˝A veszprémi üzlet megnyitásával a Vodafone egy egész régió várakozásának képes lesz megfelelni. A márkabolt Veszprém megye valamennyi településéről számít érdeklődőkre˝ – mondta a szolnoki üzlet vezetője. Nádasdi Péter biztos abban, hogy a Vodafone rendkívül kedvező percdíjainak és a kiváló szolgáltatásoknak köszönhetően egyre többen választják majd nemcsak az egyre bővülő veszprémi üzleti felhasználók, hanem a városban és a megyében jelen lévő diákok is.

A Vodafone négy éve van jelen Magyarországon, s mára a magyar mobilpiac jelentős szereplőjévé lépett elő. A közel 16 százalékos piaci részesedéssel és több mint 1.2 millió ügyféllel rendelkező szolgáltató mára 98 százalékos országos lakossági lefedettséggel rendelkezik. Az elmúlt évek során a mobilszolgáltató egyik fő célja az országos hálózat kiépítése volt, ennek következtében a Dunántúlon is sikerült jó lefedettséget elérni a főutak mentén és a legnagyobb településeken. A veszprémi városokban és főutakon a Vodafone ügyfelei már régóta tudják használni a széleskörű szolgáltatásokat. A mobilszolgáltató nem áll meg a hálózatépítéssel a megyében, a kisebb településekre is nagy figyelmet szentel a fejlesztés során.

Az országos lefedettség elérése mellett a Vodafone számára az új, innovatív szolgáltatások bevezetése is nagy fontossággal bír. A széles lakossági szolgáltatások köre mellett az üzleti szféra számára kifejlesztett termékeket is piacra dobott a mobilszolgáltató. Ilyen például a Vodafone Mail nevű integrált postafiók, amelynek köszönhetően az ügyfelek bárhonnan, bármikor elérhetik e-mailjeiket, hang- és faxüzeneteiket a mobiltelefonok segítségével. Emellett a Vodafone Mobile Connect Card nevű termék az internet-elérés teljes mobilitását biztosítja a tartózkodási helytől szinte teljesen függetlenül.

A veszprémi márkabolt annyiban különbözik az eddigi Vodafone szolgáltatást értékesítő boltoktól a térségben, hogy ügyfélszolgálati pontként is üzemel. Ezáltal nem csupán az új ügyfeleket szolgálja ki, hanem a meglévő ügyfeleknek is készséggel állnak rendelkezésére. Az ügyfelek információt és segítséget kaphatnak személyesen, amelyhez korábban egyébként csak az ügyfélszolgálat hívásával jutottak hozzá. A márkabolt a szolgáltatások értékesítésén felül még szervizfelvevő-pontként is üzemel, s ezen kívül az ügyfeleknek számlabefizetésre is lehetőségük nyílik a helyszínen.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek