˝A legtöbb ügyféllel rendelkező piacvezető vállalatként büszkék vagyunk arra, hogy folyamatos támogatást biztosítunk ügyfeleinknek˝ – mondta Imfred de Jong, a Nokia Hungary kft. ügyvezető igazgatója. ˝Szolgáltatásaink körének folyamatos bővítésével célunk, hogy a Nokia továbbra is a mobiltelefon-használók első számú választása legyen˝.
Az új szolgáltatás része a helyszínen történő javítás, illetve amennyiben ez technikailag nem lehetséges, a javítás 48 órát (2 munkanap) vesz igénybe. A Nokia ebben az esetben ügyfelei számára a javítás időtartamára kölcsöntelefont biztosít.
Azok a Nokia telefon-tulajdonosok, akik még nem tagjai a Club Nokiának, bármikor ingyenesen csatlakozhatnak a közösséghez a fenti mintaboltok bármelyikében vagy a www.club.nokia.hu oldalon.
Néhány további példa a Club Nokia tagjai számára nyújtott előnyökből:
Hírlevelek, magazin
A tagok rendszeresen megkapják a Nokia személyre szabott e-mail hírleveleit, melyekből elsőként értesülhetnek a mobilvilág újdonságairól, újításairól és a Nokia új termékeiről. A Nokia Magazin, amelyet évente három alkalommal jelenik, szintén érdekes hírekkel és értékes információval szolgál.
Események, rendezvények
A Club Nokia gyakran küld meghívást különböző programokra: koncertre, színházi előadásra, sporteseményre vagy egy új mozifilmre, valamint helyi nyereményjátékairól és kedvezményes értékesítési akcióiról is értesíti tagjait. Ezenkívül a Club Nokia tagjai számára a Nokia készülékek és eredeti Nokia tartozékok széles választékát kínálja vonzó áron a Club Nokia szervizpontokon.
Ügyfélszolgálat
Az ügyfélszolgálat munkatársai készséggel válaszolnak a tagok Nokia telefonjukkal kapcsolatos kérdéseire. Munkanapokon 9:00-tól 18:00 óráig, e-mailen és telefonon állnak rendelkezésre. A Club Nokia szervizpontok szintén tanáccsal szolgálnak a telefonjukkal kapcsolatban segítségre szoruló klubtagoknak.