Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Nokia és az IMG/TWI a világ legnagyobb mobil multimédiás sportszolgáltatásának próbáját bonyolítot

Kütyük

A Nokia és az IMG/TWI a világ legnagyobb mobil multimédiás sportszolgáltatásának próbáját bonyolítot

A Nokia és az IMG/TWI nemzetközi sportmarketing vállalat közösen fejleszti az Essential Sports Service (Nélkülözhetetlen sportinformációk) szolgáltatást, amely sporttal kapcsolatos képeket, híreket, újdonságokat és rádiókommentárokat kínál a sport iránt érdeklődők mobiltelefonján.

A szolgáltatást saját márkaneve alatt összesen öt szolgáltató kínálta MMS-előfizetői számára a Távol-Keleten és Európában.

˝A projekt egyértelműen megmutatta, mire képes az MMS a sporttal kapcsolatos tartalmak terén˝ – mondta Mark Selby, az IMG/TWI mobilrészlegének vezetője. ˝Az SMS-sel és WAP-pal összekapcsolt MMS átfogó, időszerű és izgalmas tartalmakat tesz elérhetővé a sportrajongók számára. A mobil adatszolgáltatások ma már képesek a sport igazi élményét elhozni, újabb bevétel forrást teremtve ezáltal a mobilszolgáltatók számára˝.

˝A Nokia rendkívül értékesnek tartja ezt a tesztet, hiszen alátámasztotta azon elképzelésünket, hogy a márkával ellátható termékek egyik kiemelkedő példájaként emlegetett sport válik majd a mobil multimédia egyik legfontosabb hajtóerejévé. A mobil adatszolgáltatások már ma is világszerte mintegy 40 milliárd eurós éves forgalmat jelentenek, 2007-re pedig ez a szám a várakozásaink szerint meghaladja majd a 180 milliárd eurót˝ – mondta Esa Harju, a Nokia Networks marketing-igazgatója.

˝A Nokia a kialakulóban lévő piaci területek referenciapontjainak korai kijelölésével, illetve a tartalom- és a hálózatszolgáltatók összekapcsolásával továbbra is segíti ügyfeleit az új bevételforrások kialakításában˝ – tette hozzá.

A tesztben résztvevő szolgáltatók, így a Hong Kong-i CSL, a thaiföldi DTAC, a szingapúri M1 és StarHub, valamint a nagy britanniai O2 megerősítették, hogy a próbaüzem kedvező hatást gyakorolt az adatforgalomból származó bevételeik alakulására, értékes tapasztalatot jelentett, és alapul szolgál majd a jövőbeli MMS szolgáltatás-kínálatuk kialakításához.

A kísérletben résztvevő felhasználók 90 százaléka elégedett volt a próbaüzem során biztosított szolgáltatással. A tartalomkínálatot a helyi igényeknek megfelelően, földrajzi egységek szerint alakították ki. A sportágak között labdarúgás, golf, tenisz, atlétika, krikett, motorsportok, tollaslabda és lóverseny szerepelt.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés