Connect with us

technokrata

Elsőként hallható reklámkampány a hazai webrádiókban

Kütyük

Elsőként hallható reklámkampány a hazai webrádiókban

Az Invitel (volt Vivendi) név- és arculatváltó online kampánya olyan különlegességeket is tartalmaz, mint például a „PR-bannerek”.

Igen sokrétű az Invitel online névváltó kampánya, melynek egyik fő eleme a webrádiókban hallható reklámspot, amely közvetlenül a rádióhallgatás megkezdésekor kerül bejátszásra a felhasználóknak, akikhez így bizonyosan eljut az üzenet. Ugyanez a megoldás már képi elemekkel kiegészülve fut a Korridor TV-n. Mindkét „újmédia” használata úttörő jelentőségű a hazai reklámozásban.

Nagy Barnabás, az Invitel online marketingért felelős szakembere felsorolása szerint a nagyszabású kampányban emellett óriásbannerekkel, adatbázis szponzorációval, e-mailmagazin és hírlevél átfestéssel, guerilla- és vírusmarketing elemekkel találkozhatunk, valamint megjelennek a „PR-bannerek” is. „A célunk az volt, hogy a névváltással kapcsolatos információkat is minél széleskörűbben átadjuk, miközben egyidejűleg az új arculatot is kommunikáljuk. Ráadásul mindezt olyan formában, hogy az ne tűnjön első látásra hirdetésnek, tehát elkerüljük a „reklámvakság” okozta figyelemhiányt. Erre megoldás az a Neo által készített banner, amely a nyitóoldalakon megjelenő cikkek közé épül be. Interakcióra a betűk szétszóródnak, és az egész szöveg egy animáció során átalakul az Invitel logójává.”

Mivel kiemelt fontosságú cél volt, hogy a kampánnyal az Invitel területen élőket nagy arányban elérjék, ezért a nyári V-fon kampányban már bevált speciális regionális targetálást itt is alkalmazzák. Ennek lényege, hogy a regisztrációhoz kötött szolgáltatásokban (levelezők, webáruházak, chatek stb.) csak azoknak jelennek meg a hirdetések (jelen esetben az óriásbannerek), akik a megadott irányítószám alapján az Invitel szolgáltatási területén élnek.

A Carnation által kivitelezett nagyméretű óriás- (más néven monster-) bannerekben egyrészt image-kommunikáció történik, másrészt az ismert aknakereső játék mintájára Invitel-körzet kereső játék játszható. A fenti megoldás kiegészül az adatbázis szponzorációval, melynek során, ha a felhasználók különböző internetes információs szolgáltatásokban olyan mozi- vagy színházműsorra, étteremre, sporteseményre, olyan indulási vagy érkezési vasútállomásra, olyan kiránduló helyre stb. keresnek rá vagy jutnak el, amely Invitel körzetbe esik, úgy találkoznak az Invitel színeivel, logójával.

A Neo Interactive intézi annak a párhuzamosan zajló ADSL-kampánynak a médiafeladatait is, mely a névváltást megelőzően – még V-net-ként – indult, a névváltástól pedig Invitel ADSL kampányként folytatódik.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek