Connect with us

Hirdetés

technokrata

Elsőként hallható reklámkampány a hazai webrádiókban

Kütyük

Elsőként hallható reklámkampány a hazai webrádiókban

Az Invitel (volt Vivendi) név- és arculatváltó online kampánya olyan különlegességeket is tartalmaz, mint például a „PR-bannerek”.

Igen sokrétű az Invitel online névváltó kampánya, melynek egyik fő eleme a webrádiókban hallható reklámspot, amely közvetlenül a rádióhallgatás megkezdésekor kerül bejátszásra a felhasználóknak, akikhez így bizonyosan eljut az üzenet. Ugyanez a megoldás már képi elemekkel kiegészülve fut a Korridor TV-n. Mindkét „újmédia” használata úttörő jelentőségű a hazai reklámozásban.

Nagy Barnabás, az Invitel online marketingért felelős szakembere felsorolása szerint a nagyszabású kampányban emellett óriásbannerekkel, adatbázis szponzorációval, e-mailmagazin és hírlevél átfestéssel, guerilla- és vírusmarketing elemekkel találkozhatunk, valamint megjelennek a „PR-bannerek” is. „A célunk az volt, hogy a névváltással kapcsolatos információkat is minél széleskörűbben átadjuk, miközben egyidejűleg az új arculatot is kommunikáljuk. Ráadásul mindezt olyan formában, hogy az ne tűnjön első látásra hirdetésnek, tehát elkerüljük a „reklámvakság” okozta figyelemhiányt. Erre megoldás az a Neo által készített banner, amely a nyitóoldalakon megjelenő cikkek közé épül be. Interakcióra a betűk szétszóródnak, és az egész szöveg egy animáció során átalakul az Invitel logójává.”

Mivel kiemelt fontosságú cél volt, hogy a kampánnyal az Invitel területen élőket nagy arányban elérjék, ezért a nyári V-fon kampányban már bevált speciális regionális targetálást itt is alkalmazzák. Ennek lényege, hogy a regisztrációhoz kötött szolgáltatásokban (levelezők, webáruházak, chatek stb.) csak azoknak jelennek meg a hirdetések (jelen esetben az óriásbannerek), akik a megadott irányítószám alapján az Invitel szolgáltatási területén élnek.

A Carnation által kivitelezett nagyméretű óriás- (más néven monster-) bannerekben egyrészt image-kommunikáció történik, másrészt az ismert aknakereső játék mintájára Invitel-körzet kereső játék játszható. A fenti megoldás kiegészül az adatbázis szponzorációval, melynek során, ha a felhasználók különböző internetes információs szolgáltatásokban olyan mozi- vagy színházműsorra, étteremre, sporteseményre, olyan indulási vagy érkezési vasútállomásra, olyan kiránduló helyre stb. keresnek rá vagy jutnak el, amely Invitel körzetbe esik, úgy találkoznak az Invitel színeivel, logójával.

A Neo Interactive intézi annak a párhuzamosan zajló ADSL-kampánynak a médiafeladatait is, mely a névváltást megelőzően – még V-net-ként – indult, a névváltástól pedig Invitel ADSL kampányként folytatódik.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés