Connect with us

technokrata

A Coca-Cola új reklámjában fókuszban az SMS-ek

Kütyük

A Coca-Cola új reklámjában fókuszban az SMS-ek

A Coca-Cola legújabb kínai reklámkampányában fontos szerepet játszanak a mobiltelefon segítségével küldhető rövid szöveges üzenetek, vagyis az SMS-ek.

A különböző üdítőitalok forgalmazásával foglalkozó cég a cukormentes, enyhén citromízű legújabb Coca-Cola ital népszerűsítésében szán nagy szerepet az SMS-eknek.

A citromízű Coke Light televíziós reklámfilmjének alsó sorában egy futó felirat tűnik fel, mely felhívja a televíziónézők figyelmét arra, hogy egy adott karaktersorozatnak egy adott telefonszámra történő elküldésével részt vehetnek egy nagyszabású Coca-Cola versenyben, és ily módon többek közt vadonatúj mobiltelefonokat is nyerhetnek. Az SMS küldőknek ezen jelentkezési procedúrát követően öt különböző nehézségű kérdésre kell válaszolniuk, mondanom sem kell, hogy rövid szöveges üzenetek segítségével.

Syed Mahmood, a Coca-Cola regionális marketing igazgatója elmondta, hogy az SMS üzeneteknek fontos szerepet szánó új reklámkampány keretein belül az első harminc nap alatt több mint 200 ezer televíziónéző vett részt a játékban, és a kérdések nem túl nehéz mivoltáról árulkodik, hogy Mahmood elmondása szerint a játékosoknak több mint 80 százaléka mind az öt feltett kérdésre helyes választ küldött SMS-ben. A Coca-Cola újszerű reklámkampányát egyébként az a Shanghai Mobile2win nevezetű cég készítette, mely Kínában a közelmúltban már több interaktív reklámhadjáratot is lefolytatott.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek