Connect with us

Hirdetés

technokrata

Egy magazin felmérése szerint az USA-ban rettentő sokan elégedetlenek a mobilszolgáltatással

Kütyük

Egy magazin felmérése szerint az USA-ban rettentő sokan elégedetlenek a mobilszolgáltatással

Egy híres internetes lap nemrég megkérdezte az olvasóit, hogy vajon elégedettek-e a mobilszolgáltatójukkal: az eredmény csúfos…

A Consumer Reports felmérése szerint, az általa megkérdezett 22.000 felhasználó nem kevesebb mint harmada gondolkozik azon, hogy szolgáltatót vált a különféle panaszok miatt.

A szolgáltatással kapcsolatos panaszok között voltak a lefedettség hiányára utalók, voltak, akik a hálózat terheltségére panaszkodtak, voltak akiknek a spontán bontó vonalakkal gyűlt meg a bajuk és sajnos olyan is akadt, aki a segélyvonal elérhetetlenségét tette szóvá.

Hogy konkretizálják a felmérést, rákérdeztek a felmérést megelőző hétre is. A megkérdezettek 10 %-a mondta, hogy az említett időszakban volt problémája a hálózat elérésével.

Az előfizetők 14 % állította, hogy volt, hogy hívás közben egyszer csak bontott a vonal, 11 % panaszkodott arra, hogy nem hallja a másik felet, és megdöbbentő módon 30 % válaszolta, hogy az elmúlt egy évben már volt számlázási kifogása.

Ami még hihetetlenebb az az, hogy 15 %-nak már meggyűlt a baja a szolgáltatással, amikor a segélytelefont szerette volna elérni, és ebből a számból csak minden negyedik (25 %) tudta végül elérni a 911-et! Kíváncsiságképpen a tesztet készítők is megpróbálták elérni a 911-et, és 21 próbálkozásból 9 sikertelen volt. Ez csak azért meglepő, mert valamelyik szolgáltatónak mindig volt tökéletes lefedettsége az adott helyre! A felhasználók úgy vélik, hogy meg kéne büntetni azokat a cégeket (szolgáltatókat), akik miatt meghiúsul egy segélyhívás.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés